Gjest Ninakanin Skrevet 29. mai 2006 #81 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg har nok truffet et ømt punkt hos deg kjære Nina. Jeg hadde også blitt sytete og irrasjonell hvis noen klagde over mine ekle uvaner. ← Mhm!! Og så lar jeg kjøleskapet så åpent så de kan forsyne seg selv, og så legger jeg maten rett på gulvet til dem, så vi slipper skitne matskåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skogkatten huldra Skrevet 31. mai 2006 #82 Del Skrevet 31. mai 2006 SC redder dagen hver gang med sine nyanserte blikk på verden. Katter er herlige dyr, og i nabolaget mitt er det katteeiere i alle størrelser og fasonger og kjønn. Og alle har kun en katt, det er vel tilsammen 12 katter i mitt nabolag og hvis de er representativt for katteeiere generelt så vil jeg si at katteeiere flest er psykisk stabile folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretne mysan =( Skrevet 31. mai 2006 #83 Del Skrevet 31. mai 2006 SC redder dagen hver gang med sine nyanserte blikk på verden. Katter er herlige dyr, og i nabolaget mitt er det katteeiere i alle størrelser og fasonger og kjønn. Og alle har kun en katt, det er vel tilsammen 12 katter i mitt nabolag og hvis de er representativt for katteeiere generelt så vil jeg si at katteeiere flest er psykisk stabile folk. ← Så rart - jeg må nesten anta at du bor i et finere strøk... Det kan jo rett og slett ikke være sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skogkatten huldra Skrevet 31. mai 2006 #84 Del Skrevet 31. mai 2006 Så rart - jeg må nesten anta at du bor i et finere strøk... Det kan jo rett og slett ikke være sant... ← Nei, det er egentlig løgn fra ende til annen........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mysan i.i. Skrevet 31. mai 2006 #85 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var det jeg tenkte - du må ikke drive og lyge slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 31. mai 2006 #86 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) SC redder dagen hver gang med sine nyanserte blikk på verden. Katter er herlige dyr, og i nabolaget mitt er det katteeiere i alle størrelser og fasonger og kjønn. Og alle har kun en katt, det er vel tilsammen 12 katter i mitt nabolag og hvis de er representativt for katteeiere generelt så vil jeg si at katteeiere flest er psykisk stabile folk. ← stakkars liten. hvordan holder du ut? dunster det ikke bare katt, katt og katt dagen lang? si meg. dusjer du oftere enn hva som er normalt. f.eks opp i mot 5 ganger pr dag? jeg husker jeg klappet en katt for noen år siden. da dusjet jeg rett etterpå. ville ikke bli full av lopper og møkk. jeg så forresten en annen fet dame i dag med en katt. hun lot den spankulere i 8 etg. på gjerdet på terassen sin. akkurat det kaller jeg ikke stabilt. Endret 31. mai 2006 av Sexy Cath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skogkatten huldra Skrevet 1. juni 2006 #87 Del Skrevet 1. juni 2006 stakkars liten. hvordan holder du ut? dunster det ikke bare katt, katt og katt dagen lang? si meg. dusjer du oftere enn hva som er normalt. f.eks opp i mot 5 ganger pr dag? jeg husker jeg klappet en katt for noen år siden. da dusjet jeg rett etterpå. ville ikke bli full av lopper og møkk. jeg så forresten en annen fet dame i dag med en katt. hun lot den spankulere i 8 etg. på gjerdet på terassen sin. akkurat det kaller jeg ikke stabilt. ← Ikke vær bekymret for meg du, jeg bor i et stort nabolag så det er ikke såå tett mellom kattene. Noen er innekatter og andre er utekatter, og det lukter ikke særlig av dem. Katten min har ikke lopper og ikke er den møkkete, den hater å bli møkkete og den liker å dusje. Så både katten og jeg er renslige og ikke er vi spesielt fete av oss heller. Men det ser jo ikke du så jeg kan selvfølgelig lyve så det renner av meg her........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 1. juni 2006 #88 Del Skrevet 1. juni 2006 Og jeg som digger katter!! Men det er ikke dermed sakt at personene som eier katten er like diggbar Og det er jo ikke katta sin feil Hmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 1. juni 2006 #89 Del Skrevet 1. juni 2006 Men det ser jo ikke du så jeg kan selvfølgelig lyve så det renner av meg her........ ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå