Gjest Grete Skrevet 7. desember 2002 #1 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei! Har i år laget noen julekort selv. Sydd små korsstingsbilder og limt de inn i kort. Nå nærmer det seg tiden da de skal sendes, og jeg vil gjerne gjøre de mer personlige med noen juledikt eller annet jeg kan skrive inn. Har tenkt på om det er noen sanger jeg kan bruke, men kommer ikke på noen jeg vil ha... Har sett etter dikt, men det minner er om sms-meldinger som blir sendt rundt. Og det er ikke DET jeg er ute etter heller. Har du noen jeg kan bruke på "lager"? Eller vet du om noen nettsted hvor jeg kan finne noe? Vil helst at det skal være på norsk også, da jeg er usikker på engelskkunnskapene til besteforeldre o.l. :D Håper på mange forslag nå. Vil ønske dere alle en god førjulstid! Grete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Desse er eigne dikt: JULEKALENDER Så spanande å vakna om morgonen og sjå kor lenge det er igjen! Med tende lys i stoveglas der julestjerna vår er på plass Ferske julekakemenn får fart på julestemningen, og fjeset får eit digert smil; no opnar eg ei luke til... ~ * ~ Førjulsvise Snø og lys og kos og smil Dette er ei herleg tid! Me kan fram mot jula sjå, gamle, unge , store, små Syng ein julemelodi som dei andre høyrer på Når ein framand mot deg kjem, Hugs det er ein ukjend ven Det er godt å kunne få smilet hjå den andre sjå Kanskje du kan gje ein klem? Glede i eit hjarte så Natta legg seg kald og svart Sjå, ei stjerne skin så bjart Månen den er månefull Lyser opp som himmelgull Difor veit me at det snart endeleg vert glade jul! ~ * ~ Ellers kan du jo sjekke her: http://www.jenteporten.com/jul/juledikt.shtml http://fuv.hivolda.no/prosjekt/selvein/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grete Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Takk for de fine dikta dine!! Kjempeflotte. Nå har jeg skrevet ut de, pluss noen på en av de sidene du anbefalte. Så da kan jeg bare starte på å få skrevet på korta. Takk igjen :D Hilsen Grete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 10. desember 2002 #4 Del Skrevet 10. desember 2002 Vèr så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå