Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Han/vi har funnet det. Rare ting skjer da og jeg liker det ikke... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Hei... Vi har funnet G punktet ja, og hjelpe meg noe så deilg...Jeg spruter og spruter og det virker som det er uutømmelig... Vi er veldig fasinert over dette, og bruker det som en deilig stimulans i ett heller så deilig sexliv... Anbefales.

Google opp Axel Braun, og hvis du ikke finner g punktet etter hans leksjoner- og følger dem til punkt og prikke, ja da vet jeg ikke om du har ett....

Lykke til :)

Gjest King James
Skrevet

Nei det driver og hjemmer seg bak et eller annet der inne

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet
Nei det driver og hjemmer seg bak et eller annet der inne

Hehe... du har jo ikke G punkt, men P punkt.....

Men vi har ikke funnet d hos sambo enda - men vi leter, og har bestilt en hjelper fra England så nå håper vi det går seg til :)

Gjest King James
Skrevet
Hehe... du har jo ikke G punkt, men P punkt.....

Men vi har ikke funnet d hos sambo enda - men vi leter, og har bestilt en hjelper fra England så nå håper vi det går seg til :)

jeg mente ikke på meg...men i kvinnen...Det må du da forstå

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet
jeg mente ikke på meg...men i kvinnen...Det må du da forstå

Gjemmer seg ingen steder... du må bare presse hardt nok. Bruk langfinger og ringfinger, og la pekefinger og lillefinger peke nedover...VELDIG VIKTIG. Det gikk 10 sek så sprutet jeg..... Hehe :klappe:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Nei, mitt eksisterer ikke.

G-punktet er ikke like godt utviklet hos alle kvinner, og det finnes faktisk enkelte kvinner som ikke har et g-punkt.

Det gjelder å vite hvor man skal "lete"

G-punktet består av en samling kjertler som ligger langs urinrøret, rett foran fremre skjedevegg, og er et viktig område for seksuell stimulering som skjer via vagina.

Når penis, en finger eller en dildo stimulerer denne delen av skjedeveggen, og kvinnen er seksuelt opphisset, vil disse kjertlene svulme opp. En del kvinner får orgasme på denne måten.

Endret av Miloine
Skrevet

nei. Tror ikke jeg har noe som heter det. Og hvis jeg har det, så er det veldigt godt skult

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...