Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #21 Skrevet 24. mai 2006 Han/vi har funnet det. Rare ting skjer da og jeg liker det ikke...
^me^ Skrevet 24. mai 2006 #22 Skrevet 24. mai 2006 hei dere som ikke tror/vil tro på g-punktet! prøv og sett dere inn hvordan g-punktet fungerer og hvordan du kan oppnå g-punksorgasme før du sier at dette er helt idiotisk! her er det en del informasjon om g-punktet her er det en del venner som kan gjøre jobben enklere for deg enjoy!
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 26. mai 2006 #23 Skrevet 26. mai 2006 Hei... Vi har funnet G punktet ja, og hjelpe meg noe så deilg...Jeg spruter og spruter og det virker som det er uutømmelig... Vi er veldig fasinert over dette, og bruker det som en deilig stimulans i ett heller så deilig sexliv... Anbefales. Google opp Axel Braun, og hvis du ikke finner g punktet etter hans leksjoner- og følger dem til punkt og prikke, ja da vet jeg ikke om du har ett.... Lykke til
Gjest King James Skrevet 26. mai 2006 #24 Skrevet 26. mai 2006 Nei det driver og hjemmer seg bak et eller annet der inne
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 26. mai 2006 #25 Skrevet 26. mai 2006 Nei det driver og hjemmer seg bak et eller annet der inne ← Hehe... du har jo ikke G punkt, men P punkt..... Men vi har ikke funnet d hos sambo enda - men vi leter, og har bestilt en hjelper fra England så nå håper vi det går seg til
Gjest King James Skrevet 26. mai 2006 #26 Skrevet 26. mai 2006 Hehe... du har jo ikke G punkt, men P punkt..... Men vi har ikke funnet d hos sambo enda - men vi leter, og har bestilt en hjelper fra England så nå håper vi det går seg til ← jeg mente ikke på meg...men i kvinnen...Det må du da forstå
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 26. mai 2006 #27 Skrevet 26. mai 2006 jeg mente ikke på meg...men i kvinnen...Det må du da forstå ← Gjemmer seg ingen steder... du må bare presse hardt nok. Bruk langfinger og ringfinger, og la pekefinger og lillefinger peke nedover...VELDIG VIKTIG. Det gikk 10 sek så sprutet jeg..... Hehe
Gjest Miloine Skrevet 28. mai 2006 #29 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Nei, mitt eksisterer ikke. ← G-punktet er ikke like godt utviklet hos alle kvinner, og det finnes faktisk enkelte kvinner som ikke har et g-punkt. Det gjelder å vite hvor man skal "lete" G-punktet består av en samling kjertler som ligger langs urinrøret, rett foran fremre skjedevegg, og er et viktig område for seksuell stimulering som skjer via vagina. Når penis, en finger eller en dildo stimulerer denne delen av skjedeveggen, og kvinnen er seksuelt opphisset, vil disse kjertlene svulme opp. En del kvinner får orgasme på denne måten. Endret 28. mai 2006 av Miloine
Diana Skrevet 30. mai 2006 #30 Skrevet 30. mai 2006 nei. Tror ikke jeg har noe som heter det. Og hvis jeg har det, så er det veldigt godt skult
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå