Ginen Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg og sambo hadde temmelig OK i dag. Tror han oppsporet det mye omtalte G-punktet jeg! Noen andre som har erfaringer med dette? Tenkte jeg kunne nevne det
Gjest Hilde79 Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Jeg og min kjære øver på at jeg skal få en vaginal orgasme... men det er litt vanskelig, for det kjennes ut som om jeg må skikkelig tisse når han stimulerer g-punktet. Så ja, jeg har funnet det. Men må bli fortrolig med det før det skjer noe mer spennende.
Nightingale Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Nei, men har ikke lagt så mye energi i å oppsøke det ennå heller da..
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 jeg vet hvor det er ja, men holder meg unna det området
Gjest d'Arc Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Jeg fant det for lenge siden, og det blir heftig brukt
Cuba Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Vi prøver også å få til noe spennende der.. Kjennes ut som jeg må tisse, men skjer ikke noe mer. Prøver å slappe av og ikke holde igjen liksom men.. Ikke så lett! Og så blir han så støl i fingeren.. Dakar.. Og om han stopper, så må man nesten begynne på nytt igjen.. Hm..
Daiquiry Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har funnet det, og spruter med stimulering....
Gjest Raga Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 Nei, har ikke funnet det ennå, men jeg har det jævlig morsomt mens jeg leter.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Den som leter, han finner. Og den som finner, han blir ganske populær. Og den som blir ganske populær, han har lyst til å være ganske populær ganske ofte. I ledelsesfilosofi kalles det vel "å skape en vinn-vinn-situasjon"
Knurr Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har funnet det, men jeg har ingen kjæreste å praktisere med. Og de få andre som har vært innom har ikke funnet det.
Freyja Skrevet 22. mai 2006 #13 Skrevet 22. mai 2006 Nei, har ikke funnet det ennå, men jeg har det jævlig morsomt mens jeg leter. FANTASTISK!!! :grine2: Jeg fant mitt for lenge siden, men liker best stimulering av dette punktet under samleie - mange stillinger er helt topp. G-Punktet er en illusjon Bitter?? Synes G-punktet er en genial oppfinnelse. Slik resten av de gode punktene er.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #14 Skrevet 22. mai 2006 Da Gud hadde skapt Adam og Eva, sa han: "Jeg har to gaver igjen. Den ene er kunsten å kunne tisse stående..." - "Den vil jeg ha!!" avbrøt Adam. Eva nikket, så Gud ga Adam gaven. Adam ropte og skrek av glede, løp rundt i Edens hage og tisset opp og ned på trærne og løp langs stranden hvor han tisset mønstre i sanden. Gud og Eva betraktet den glade mannen, og Eva spurte: "Hva er den andre gaven?" Gud svarte: "Hjernen, Eva. Hjernen..." idiotisk
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #15 Skrevet 22. mai 2006 idiotisk ← Tror du fremdeles at G-punktet er det som ligger midt på G-durskalaen?
Gjest Hilde79 Skrevet 22. mai 2006 #16 Skrevet 22. mai 2006 Da Gud hadde skapt Adam og Eva, sa han: "Jeg har to gaver igjen. Den ene er kunsten å kunne tisse stående..." - "Den vil jeg ha!!" avbrøt Adam. Eva nikket, så Gud ga Adam gaven. Adam ropte og skrek av glede, løp rundt i Edens hage og tisset opp og ned på trærne og løp langs stranden hvor han tisset mønstre i sanden. Gud og Eva betraktet den glade mannen, og Eva spurte: "Hva er den andre gaven?" Gud svarte: "Hjernen, Eva. Hjernen..." idiotisk ← Jeg må si jeg er fascinert av uregistrerte gjester som kommer inn på et forum og tar seg tid til å kommentere signaturer... dårlig dag eller??
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #17 Skrevet 23. mai 2006 Nei, jeg har ikke funnet det. Men min mann har funnet både G og A!
valentino Skrevet 23. mai 2006 #18 Skrevet 23. mai 2006 G-Punktet er en illusjon ← Du har absolutt ingen peiling på hva du snakker om what so ever!
Ginen Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #19 Skrevet 23. mai 2006 Du har absolutt ingen peiling på hva du snakker om what so ever! ← Du får gi noen tips til denne gjesten! Og oss andre da!
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #20 Skrevet 24. mai 2006 Du har absolutt ingen peiling på hva du snakker om what so ever! ← Jeg tror ikke du er den rette til og si hvem som har peiling og ikke. For det er tross alt noe du ikke og aldri vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå