Gå til innhold

Hvilke fottøy brukes til Erting/Terging av dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer altså på hvilket fottøy pleier DERE å ha på dere til ERTING/og eller TERGING av andre dvs;STRØMPEBUKSER,STRØMPER eller SOKKER og helst hvilken farge??? Selv pleier jeg å ha på meg STRØMPEBUKSER (helst 2) Sorte.

Ha en FLOTT helg!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg skjønner på ingen måte spørsmålet!

Hva jeg tar på meg når jeg skal erte noen? (jeg PLANLEGGER da ikke erting, jeg erter egentlig aldri, annet enn småspøkende kommentarer til de jeg er glad i i hverdagen, og jeg har da på meg det jeg alltid har på meg?)

Eller mener du noe helt annet? Skjønner ikke bæra av hva du forsøker å finne ut!

Skrevet

Her stusset jeg også - lenge...

kan det være å erte opp til sex? dvs hva slags strømper som gjør mannen din kåt?

Nå ville jeg jo ikke kalle det fottøy, da - men...

Pia Karoline - kan du forklare oss litt her?

Gjest Zalomine
Skrevet

Terge opp sambo til sex? Nei, til det benytter jeg heller ikke speislvalgt "fottøy". Det er mer snakk om å kline litt aktivt det. Eller kle av ham... Ellers, jeg har mye svarte strømper, men bruker dem somregel ikke i slike sammenhenger....

Skrevet

Slagstøvler og snowjogs eller månestøvler. :lol:

Jeg skjønte heller ikke spørsmålet desverre!

Vet om noen personer som jeg kunne ertet på meg ved å gå i tennissokker og seilersko, men vet ikke om dette er det korrekte svaret på spørsmålet.

Skrevet
Originally posted by Tusenfryd: Pia Karoline - kan du forklare oss litt her?
Ok Jenter.Det jeg mente var IKKE å ERTE opp til sex! Men faktisk litt ERTING av personer som har på seg noen "rare klær" e.l. Skjønner at spørsmålet mitt KUNNE virket litt dumt og var dårlig forklart.

Kom igjen da Jenter,dere ERTER da iblant dere også?! Tror jeg da.

Også Dere hva er forskjellen på ERTING og TERGING? (er ikke helt sikker)

Skrevet

Så du lurer på hva slags fottøy jeg har på meg når jeg skal erte noen for at de har på seg rare klær? :-?

Unnskyld meg - jeg tror jeg gir opp... :roll:

Nei, jeg erter ingen for at de har på seg rare klær, selv om jeg skulle måtte synes det... og om jeg skulle ha gjort, hadde jeg definitivt ikke kledd meg for anledningen... :o

Gjest Zalomine
Skrevet

Erter aldri andre for påkledningen nei. Mener, ja, jeg og en venninne kan le litt for OSS SELV av påkledningen til enkelte (som folk på forelesning der vi ikke bare ser "hele" trusa, men store deler av rumpa også... sammen med en topp som bare ser helt sær ut) men nevner aldri dette til folk!

Og hva jeg har på meg når jeg gjør slikt? Det jeg har på meg, det har jeg på meg, aldri slik at jeg kler på meg noe spesielt for å terge/erte noen!!!

Fatter FORTSATT IKKE problemstillinga jeg, så nå gir jeg opp.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Fnis! Skjønte ingenting jeg heller..

:oops: :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...