Arwen Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Er på jakt etter en knivblokk som jeg kan sette de knivene jeg allerede har i, vil altså ikke ha en med ferdige hull, men en som har sånne stive dingser som jeg kan putte knivene nedi. Noen som har sett hvor jeg kan få tak i det hen? vet jeg har sett det, men husker ikke hvor :klø:
Gjest itla Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 De har ihvertfall hatt det på Jernia i Torggata, sto i utstillingsvinduet deres en stund.
Cilla Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Sånn som denne? http://evasolo.com/products-knifestand.html Selges ihvertfall på Jernia og Traktøren.
Pasha Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 er en knviblokk som jeg ikke husker navnet på (merket) som består av mange små nål-liknede saker (har en stamme rundt da).. her former liksom "nålene" seg etter kniven og du kan putte dem hvor som helst. ville ha prøvd en stor kjøkkenbutikk jeg (mulig at jernia torggata kan ha det.. de har jo mye spesielt til kjøkken)
Gjest Fruktfat Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 global har en sånn. jernia, glasmagasinet, traktøren, kitch`n fører global. (men det er vel bedre for knivene med magnetlist?)
Arwen Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2006 er en knviblokk som jeg ikke husker navnet på (merket) som består av mange små nål-liknede saker (har en stamme rundt da).. her former liksom "nålene" seg etter kniven og du kan putte dem hvor som helst. ville ha prøvd en stor kjøkkenbutikk jeg (mulig at jernia torggata kan ha det.. de har jo mye spesielt til kjøkken) ← Var den jeg tenkte på. Ville helst hatt magnetlist, men tror desverre ikke det går her av forskjellige grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå