Gjest LoisLane Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Hva blomstrer hos deg nå? Hos oss er det høyt og dermed litt tregt. Påske- og pinseliljene står fint, og så noen store gule prestekrageaktige.
Hu i Svingen Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Rhododendron, sibiriris, akeleier, primula, pinseliljer, sandgyvel, tulipaner, stemor og epletrærne.
Gjest Lise-Lotte Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 I hagen min blomstrer rhododentron, tulipaner, epletre og spanske margritter.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Hos meg blomstrer forskjellige tulipaner, noen pinseliljer, kuleprimula, primula "Gold Lace", kubjelle, vårvortemelk, hageblåpute, bergenia, perleblomster, hyasinter, og fritiilaria Meleagris. Vårfloks og sildre har såvidt begynt å blomstre. Meningen er å ha noe som blomstrer fra mars til november, så nå går det slag i slag her.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Vårvortemelk tulipaner Syriner ( nesten...) Gule prestekrager... (Kan ikke navnet på de ) Jeg har også satt ut en del potter med blomster, men det er vel juks
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Påskeliljer, tulipan, primula, rhododendron, brudespirea og noen røde jeg aldri husker navnet på...
Søplebøtta Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Syriner og epleletrær har begynt her. påskeliljene blomstret for en måneds tid siden..
Sunbird Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 plommetreet, syrin,blodrips,tullipaner,primula,blåpute....ja åsså masse løvetann...
Gjest Raga Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Det går visst sakte her, ikke så mye som blomstrer enda. Bare tulipaner, perleblomster og andre løker, og kirsebærtre. Også pelargonia da som jeg kjøpte tidligere i vår. Gleder meg fælt til epletrær og syriner begynner å blomstre!
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #12 Skrevet 22. mai 2006 Brunera, epletreet, kirsebærtreet, liljekonvall, stemor, lobelia og tagetes
Flo* Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Smågullkorg Skjermtulipaner Vanlige tulipaner Påskeliljer Pinseliljer Aurikler Primulaer Anemoner Kubjeller Lewisia Nikkesnøstjerner Russeblåstjerner Sildrer Duppesoleie Småhjerte Lerkespore Issoleie Lungeurt Trillium Rutelilje Akeleie Klematis Alpeklokke Stemorsblomster + utplantede margeritter, roser, klematis Piilu og krysantemum Det var de jeg kom på i farten! Endret 28. mai 2006 av Flo*
Gjest LoisLane Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Tulipanene mine står fint nå. Valmuene har kommet, og noen søte små tusenfryd. Har dessuten en krukke med små stemorsblomster. Og hvitveisen står ennå...
Hu i Svingen Skrevet 1. juni 2006 #15 Skrevet 1. juni 2006 Hvitveisen synger på siste verset. Tulipanene blomstrer (men noen har stjålet tulipaner her - grrr...). Epletrær, brunnera macrophylla var., ajuga reptans atropurpurea, primula, lungeurt, viola, klematis, allium, lamium m. s.b., akeleier og snart sibiriris. Det er sommer! Noen Hosta er til og med på vei med blomster.
Wynn Skrevet 2. juni 2006 #16 Skrevet 2. juni 2006 Hos meg blomster narcisser, brudespirea, plommetre, kirsebærtre, og noen lilla klokkelignende planter jeg ikke vet navnet på. Kjøpte hus i fjor og jeg vet ikke hva som er plantet. Klokkene har spiss kant. Noen som vet? I tillegg lurer jeg også på hva de gule prestekrageblomstene som andre nevner heter (hadde de før, og ønsker de igjen)
Gjest synseren Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Rhododendron og syrinbuskene våre blomstrer nå. Det er sommer. Nyt livet alle sammen.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #18 Skrevet 14. juni 2006 Akeleier, fylte perleblomster, brennende kjærlighet, valmuer, stemor, noen hvite, bunndekkende planter, epletrær.
Hu i Svingen Skrevet 14. juni 2006 #19 Skrevet 14. juni 2006 Akeleie, sibiriris, Iris Ensata, klematis, judaspenge, ajuga reptans, rhododendron (på hell), viola, geranium hima. 'gravetye', geraminum phaeum, en saxifraga, lupiner, selvspredd stemor og allium. På vei: Hosta, peoner og jakobsstige.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 28. juli 2006 #20 Skrevet 28. juli 2006 Akeleier, erteblomster, roser (Bonica, Mary Rose, en ukjent), blomkarse, lavendel, valmuer, tusenfryd, nellik, petunia, kornblomst, trompetklokke, brennende kjærlighet, pluss litt uidentifiserbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå