Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Hvordan var første gangen? Kjedelig, flaut, vondt, bra osv? Var typen din snill, forsiktig eller brydde han seg ikke? Vil den første alltid bli husket som litt spesiell? Jeg føler meg veldig avhengig av typen min på en måte, etter at vi gjorde det første gangen, jeg vil gjerne bare ha ham som den eneste, høres kanskje litt rart ut, men jeg har ikke noe behov for å prøve ut andre. Da vi skulle gjøre det førte han meg over ham, altså jeg satt på ham, men i det jeg skjente den gikk inn, merket han at det gjorde vondt for meg, så han la seg over meg istede, noe jeg også heller ville. Gjorde vondt men var godt alikvel. Tror han forstod, spurte om det gjorde vondt, men var ikke noe særlig forsiktig, men heller ikke hardhendt. Det var iallefall ikke flaut, eller klønete, bare fint
Gjest Shadowlyn Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Det var veldig kjapt og uten forspill. Helt greit egentlig.
Gjest King James Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 kjedelig var ingen av oss. Som viste hva vi drev på med...inn og ut så var vi ferdige...
Gjest Hilde79 Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Møtte ham et par ganger i forbindelse med turer på byen. Første gangen vi sov sammen hadde vi ikke sex, men lå og koste. Andre gangen, etter et fint forspill hvor han fikk det til å gå for meg først, hadde vi samleie. Han var veldig flink, det gjorde ikke så vondt, veldig fint var det. Han var elskeren min i ca ett år før vi gikk hvert til vårt. Og det føltes veldig naturlig.
Ginen Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Første gangen min var helt grei. Var med "kjæresten" min den gangen, men jeg vil ikke betrakte han som så "spesiell". Ville egentlig bare ha det overstått. Gjorde litt vondt, men gikk over med en gang han trakk seg ut. Men han var veldig snill, selv om det ikke var sjangs i havet om at jeg kunne fått det til for min del. Det laaaange forholdet varte i ca. 2 mnd... Jeeez!
Gjest 2324 Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Min første gang var en kjempefin opplevelse. Det var sammen med kjæresten min, og vi var begge hverandres første. Vi hadde gjort alt unntatt samleie i noen uker før vi tok skrittet helt ut. Han var veldig forsiktig men vondt var det, og jeg blødde en del. Vi brukte kondom som prevensjon. Vi hadde vært sammen i ca 4 mnd når vi lå sammen, og var sammen i 4 år tilsammen.
Gjest Pet Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Veldig kjedelig og kjapt. Rakk ikke å føle noe før han var ferdig og da var det liksom over. Han var så utrolig sjenert så han visste ikke hvor han skulle gjøre av seg. Rødmet og sto i. Uff...
Nightingale Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 (endret) ----- Endret 6. juni 2006 av Nightingale
dragonfly Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 Han troddde jeg hadde gjort det før men han var veldig forsiktig
Gjest d'Arc Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Det var ikke noe gøy. Han trodde jeg forventa skikkelige saker, så han peisa på.
Gjest Snuske Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Han trodde jeg forventa skikkelige saker, så han peisa på. ← Samme her, ikke morsomt eller godt i det hele tatt, bare latterlig. Etterpå da jeg skulle hjem følte jeg at jeg gikk med bena i parantes, men jeg ler godt av det i dag
Gjest Søt Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Vi var begge 14, og hadde vel vært sammen i hele tre mnd, før vi gjorde noe. Det var ikke spesielt godt, eller vondt, mest spennende. Men var veldig glad i han, og vi hadde MYE sex etter den gangen! (Herregud, hoppa inn i en busk så fort vi så en liten mulighet ) Nå skulle jeg ønske at det var min nåværende kjæreste som var den første, men men.. Han er ihvertfall den siste
Pepita Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 Husker ikke hvordan det var jeg egentlig. Var med x`en som jeg da hadde vært sammen med et år eller noe... Var vel 16-17 år gammel... Godt jeg skifta han ut for sambo er MYE bedre!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Det var ikke noe særlig - hadde en ganske seig jomfruhinne så det var blod og smerte. Mest av alt ville jeg bare ha det unnagjort så jeg kunne begynne å bruke tampong.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Ikke særlig vondt, annet enn at jeg var antakeligvis for tørr, og rart og ikke minst “skummelt” og sterkt psykisk. Tror jeg var rundt 21 og vi hadde vært sammen nesten et år. (Hadde gjort det meste som kunne gjøres utenom samleie før det)
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 Hehe.. første gangen var med en kompis (eller "rotevenn" som vi kalte det i fjortistiden), og det var både klønete og nervøst. Jeg ville bare ha det unnagjort, var besatt av å bli kvitt jomfrudommen og da spesielt jomfruhinna! Men den hadde nok en tampong dratt med seg eller noe, for det gjorde ikke vondt og ikke blødde jeg heller. Men det var ikke noe spesielt godt heller, vi lå bare oppå hverandre stive som stokker.. inn og ut, inn og ut, og vips! så var vi ikke jomfruer lengre. Husker faktisk bedre andre gangen min, for da lå jeg med en veldig erfaren fyr som fikk meg til å miste alle hemninger, lærte meg masse og holdt det gående hele natten Litt mer som jeg hadde sett for meg altså.
Gjest d'Arc Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 Samme her, ikke morsomt eller godt i det hele tatt, bare latterlig. Etterpå da jeg skulle hjem følte jeg at jeg gikk med bena i parantes, men jeg ler godt av det i dag ← Samme her. Jeg gikk ut av døra, hjulbeint, mens jeg kjefta Den andre gangen spurte han vel rundt 8 ganger om det gikk bra
Grov Skrevet 20. juni 2006 #18 Skrevet 20. juni 2006 Går det for gutter og å svare her? Det skjedde en adventsdag hjemme på rommet mitt da jeg var 18 år. Alt var helt greit til far kommer og banker på døra. "KA holde dokke på med!?? Koffor har dåkke låst dørå!?" ....."me spele monopol for faen!!"
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #19 Skrevet 21. juni 2006 min første var kjempe fin det skjedde med en gutt som betydde masse masse for meg, og fortsatt gjør! han var erfaren, og jeg var nybegynner! han tok hele tiden hensyn til meg, snakket med meg, gjorde at jeg slappet av, så meg i øynene, i hadde et skikkeli forspill.. det var rett og slett en god opplevelse:) ja, det gjorde litt vondt, men samtidig var det godt fordi det var med en som betydde så mye for meg. jeg blødde en del, men det var ikke noe stress..
yvoesp Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 Går det for gutter og å svare her? Det skjedde en adventsdag hjemme på rommet mitt da jeg var 18 år. Alt var helt greit til far kommer og banker på døra. "KA holde dokke på med!?? Koffor har dåkke låst dørå!?" ....."me spele monopol for faen!!" ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå