Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Spørsmålet er seriøst ment: Er det som regel slik at vi kvinner er de som snakker mest i et forhold? Og betyr det at man har det siste ordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skravler hele tiden, så jeg snakker uten tvil mest. Men det betyr langt ifra at jeg alltid får siste ordet.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Her er det mannen som snakker mest.

Gjest Gjest
Skrevet

Han!!

Jeg sitter somregel bare å ser på ham, fortapt i kjærlighet :ler:

Skrevet

Mannen!! Ihvetfall når jeg ikke er pratsyk idet hele tatt..

Skrevet

Mannen snakker mest.

Skrevet

Jeg ligger nok hakket foran. Så vidt... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Typen min snakker mest av oss. Men så er jeg ganske rolig av meg også da... Ser endel par som er eldre enn oss, rundt omkring. Kvinnene skravler, mens mennene ser ut til å går i sin egen lille verden. :ler:

Skrevet

Moi. Vi er så utrolige motpoler, jeg er høyrøstet og skravlete av meg, kjæresten er rolig og erhm... avbalansert.

Gjest Neffi
Skrevet
Jeg skravler hele tiden, så jeg snakker uten tvil mest. Men det betyr langt ifra at jeg alltid får siste ordet.

:ler: Signerer

Gjest Piper
Skrevet

Vi snakker like mye, så jeg savnet det alternativet. ;) Noen dager kan jeg snakke mest, mens han snakker mest andre dager. Eller vi maser i munnen på vherandre :ler:

Skrevet

Jeg må ikke ha det siste ordet. Ellers tyter vi like mye/lite

begge.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg snakker nok en del mer enn mannen min, men det betyr ikke at jeg alltid har det siste ordet. Det betyr vel heller at jeg er ei skravlebøtte, mens han ikke er det :ler:

Skrevet

Jeg snakker kanskje hakket mer en ham... Alikevel er det veldig forskjellig hvem som får det siste ordet. Kommer an på saken, men han er en bestemt mann så det nytter ikke prøve å "herse"..

Gjest synseren
Skrevet

Det er nok jeg som snakker mest i heimen :sjenert:. Kan være skikkelig skravlete til tider :ler:.

Skrevet
Mannen skravler konstant, og hele tiden, under alle forhold og med alle mennesker. Ikke minst her hjemme.

Her også, men ikke sånn at det blir altfor masete. Heldigvis. ;)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg snakker mest hjemme, selv om det varierer med humøret for oss begge. På bortebane er han mer utadvendt og snakkesalig enn meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Han prater mest, i alle situasjoner og med alle mennesker, bortsett fra om det er trøbel i heimen. Da har han plutselig forvandlet seg til en struts og tror at om han holder kjeft så forsvinner problemet :sur:

merkelig det der :ironi:

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg er nok den som snakker mest. Men han er ikke så verst selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...