Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest singel!
Skrevet

Fikk en sms fra en jeg liker kjempegodt(litt småforelska altså... :sjenert: ) der det sto "vil bare si at jeg liker deg kjempegodt!nuss...".

Det må jo være positivt? Er litt redd for å legge for mye i det jeg da. Hva tror dere?Er det en måte å si at man er forelska på, eller bare at man liker noen?

Sms'en kom uten at jeg sendte noe først da.... :)

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) Hei Singel!

Det er ikke så veldig lett sånn utifra hva du skriver om dere er veldig godt kjent med hverandre(hvis du skjønner hva jeg mener),eller om det er bare venner dere er?

Har dere på en eller annen måte vært i nærkontakt med hverandre?

Du for sende en sms tilbake og si at jeg liker deg jeg også,så for du se :)

Kanskje han er litt for sjenert til å si det til deg,sånn når dere snakker sammen mener jeg..

LYKKE TIL IHVERTFALL!!

:klem:

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis du klarer å tolke dette på annen måte enn positivt er du kreativ! Om vedkommende liker deg kjempegodt som en god venn eller som en potensiell kjæreste blir vel noe du må finne ut. Lykke til!

Gjest singel!
Skrevet (endret)

"Det er ikke så veldig lett sånn utifra hva du skriver om dere er veldig godt kjent med hverandre(hvis du skjønner hva jeg mener),eller om det er bare venner dere er?Har dere på en eller annen måte vært i nærkontakt med hverandre?"

Gode venner som har rota litt kan man jo si da. :rodme: Prater lett sammen og har små nussa litt og vært på besøk hos hverandre uten å gjort noe mer enn det.

Endret av singel!
Gjest singel!
Skrevet
Hvis du klarer å tolke dette på annen måte enn positivt er du kreativ! Om vedkommende liker deg kjempegodt som en god venn eller som en potensiell kjæreste blir vel noe du må finne ut. Lykke til!

Ja, det var det jeg trodde. Men det var det om han mente det som en venn eller som potensielt kjæresteemne da... :sjenert:

Skrevet

Man skriver da ikke "nuss" til venner? Kjør på!

Gjest singel!
Skrevet
Man skriver da ikke "nuss" til venner? Kjør på!

:ler:

Sant!

:tommelsmil:

Gjest Gjest
Skrevet

I min verden er den sms-en klartekst for "jeg tror jaggu jeg har blitt forelsket i deg, jeg".

Om du ikke har svart alt bør du nok gjøre det kjapt, han sitter nok med nerver og lurer på reaksjonen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...