Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen.

Et sted har jeg hørt at det er sunt for håret å bytte shampo innimellom, et annet sted sier de det motsatte: man skal være trofast mot en shampo og balsam. Har dere meninger/erfaringer?

Hva synes dere er best av frisørshampo og den man kjøper i dagligvare? Bør jeg investere litt her?

Ha en fantastisk helg alle sammen :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg bytter i alle fall fra tid til annen. Fordi jeg føler at håret mitt har godt av det (jeg har tørt hår, men når det begynenr å bli ekstra tørt, da bytter jeg merke) Og så bytter jeg merke når jeg er lei av lukta på den jeg har. eller når shampo og balsam er oppbrukt samtidig (fordi da er det ypperlig tid for å bytte)

Mange vil helt sikkert råde deg til å investere i frisørprodukter, og det er sikkert ikke dumt. Jeg bare har ikke råd til slik luskus, går knapt til frisør engang, i påvente av at pengene skal begynne å komme INN flere enn det går UT. Frisørprodukter kan sikkert være en god investering, ofte er de drøy i bruk også. Men denne vurderingen mener jeg må være opp til deg, rett og slett (enda mange kommer til å rope høyt om frisørprodukter, og noen snakker (lavere) om dagligvareshampo. (Dette er en erfaring fra tilsvarende tråder)

Skrevet

Jeg har hørt at når du har brukt den samme shampoen en stund mister den effekten. Om det er fakta vet jeg ikke, men jeg bytter stadig vekk. Foretrekker The Body Shop fordi jeg liker filosofien deres.

Tror nok at ingrediensene er omtrent det samme i dyre og billige shampoer. Dessuten er selve håret dødt, det er bare hårroten som "lever".

Det som har mest betydning er nok kostholdet. Jeg har ihvertfall ikke særlig tro på pro vitamin B5 og micro fruktvoks og hva de nå kaller det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...