Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Etter å ha bodd en del år i utlandet, ser jeg med skrekk og gru at det ikke selges poser med ferdigskrellede poteter (hele eller i biter) på butikken! Er det sant?! Selges ikke dette i Norge?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Jeg vet det selges til restauranter og lignende, men har faktisk aldri sett det i vanlig dagligvarebutikk. Det er da veldig rart dersom dette ikke er å få kjøpt.
Gjest splæsj Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Joda, det selges det, men de smaker plastikkpose.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Joda, det selges det, men de smaker plastikkpose. ← Da jeg bodde utenlands smakte slike poteter kjempegodt! (Og ikke plastikk...) Er det noe galt med de norske da kanskje? Hvor får man kjøpt ferdigskrellede poteter i pose da?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Da jeg jobbet på Rema så solgte vi det der. Men kan jo hende at det ikke er vanlig at de har det andre steder. Kun restauranter som kjøpte det.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 Da jeg bodde utenlands smakte slike poteter kjempegodt! (Og ikke plastikk...) Er det noe galt med de norske da kanskje? Hvor får man kjøpt ferdigskrellede poteter i pose da? ← Ser slike overalt. De har en hel serie med kokte, fløtegratinerte etc. De finnes ved siden av de andre ferdig-middagene som skal varmes opp. Synes de smaker helt greit, men ikke verdt prisen. Bruker omtrent en halvtime på middagen uansett, så tidsmessig var det bortkastet for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Vi kjøpte en hel bøtte med ferdigskrelte poteter hos slakteren. Vet ikke om det er vanlig at de har det, men slakteren vår har det hvertfall.
Cilla Skrevet 27. mai 2006 #10 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har sett slike poser sammen med fløtegragtinerte, potetbåter etc, noen ganger ligger de sammen med ferdigmiddager, andre ganger sammen med de ferdige salatposene.
LilleBille Skrevet 27. mai 2006 #11 Skrevet 27. mai 2006 Det selges i porsjonsposer i omtrent alle dagligvareforretninger. (Ligger i samme kjøler som de ferdigblandede salatene, andre potettyper og ofte ferdigmiddag). Selges også i spann hos sånn som Brobekk storcash etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå