Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Hvorfor nevnes aldri denne nettbutikken for hudprodukter her inne? Den er jo RÅbra: -skriver ned prisen så pakken glir gjennom tollen uten forsinkelser.

-Alltid liten reklamegave/produktprøve i forsendelsen.

-Rimeligst (rimeligere enn LookFantastic og Strawberry Net på alt jeg har sjekket)

Ulempen er jo at de ikke har alt som de ovennevnte butikkene har: f.eks ikke hårprodukter.

Dere her inne virker så pris og kvalitetsbevisste, og aktive på netthandel, så jeg synes det er rart at dere ikke har "oppdaget" denne butikken? Eller har dere det, men velger av for meg ukjente grunner å foretrekke LF og Strawberry? Hm......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva pleier du å handle på den siden da? For meg var det en del "halv-ukjente" merker der, som jeg riktignok har hørt om men likevel ikke kjenner til produktene til.

Alltid ute etter gode tips ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

I hvertfall veldig mange bra merker. Men generelt liker jeg ikke så godt å handle fra USA; ofte er portoen høy, og pakkene ender opp hos tollvesenet.

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Hei, jeg har handlet masse dermalogica produkter der, samt MD Forte produkter: alt har kommet frem innen en uke uten tollproblemer (de skriver ned prisen). Når man handler får man vite totalsum med porto før man betaler. På denne måten sammenlignet jeg prisene mellom nettbutikker og fant ut at det var desidert billigst fra Skinstore: porto inkludert. :) Tips som kan være lønnsomt å sjekke ut ihvertfall! :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...