Gjest Gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg trenger å lage et bilde jeg har tatt selv mindre. Hvordan går jeg frem? Hva trenger jeg? Finnes det evt. gratis program for nedlasting?
Pimbila Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 A Smaller Image er best, men det koster penger. Der kan du klippe bort deler av bildet du ikke trenger, og fortsatt beholde kvaliteten. Du kan gjøre det i paint også. 1. Åpne det i paint 2. Bilde --> Strekk/forskyv 3. Skriv inn så mange prosent av bildet du vil ha igjen Done
Grooo Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Jeg anbefaler Easy Thumbnails Der lagrer du raskt og enkelt formiskede/komprimerte versoner av bildet, og programmet kan slenge på et prefix eller suffix på navnet så du beholder originalen i tillegg.
Cronos Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Hehe.. da må jeg legge inn min favoritt også: Faststone Image Viewer
T.S Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 eller man kan høyreklikke på bildet, velge "send til epostmottaker" og sende tl seg selv etter at man har krysset av på "gjør bildene mindre".
Thomasine Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Irfanview - enkelt og gratis.. ← Bruker også denne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå