Gå til innhold

Hvor mye er vrakpanten på nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som vet hva vrakpanten er?

Bobla mi fra 1971 gikk ikke gjennom eu-kontrollen pga for mye rust ved forhjulene.. :cry: og det er ingen som vil kjøpe den!!

:cry: Jeg har ikke råd til å reparere det selv, så jeg tror vrakpanten er siste utvei.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1500 ,- tror jeg ......måtte nylig skrote min kjære gamle bil........og det var ikke mye jeg fikk for den ...... :(

Skrevet

Stemmer at vrakpanten er kr. 1.500,- - for noen år siden lå vrakpanten en periode på kr. 6.000,-, men det var nok bare for å "hanka" inn flest mulig gamle "vrak" ....

Skrevet

Litt synd å måtte vrake en bil. Er det ikke noen som vil kjøpe den for vrakpantpris eller litt over da? Det er jo uansett bedre å selge den billig enn å bare skrote den! Jeg og kjæresten min er i hvertfall interessert!

Ellers kan du sette inn annonse på autodb.no eller finn.no.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bor i Oslo!

Den er skikkelig fin, og går som en kule! Men det er "farlig rust" på hjulene (stod det i ikke-godkjent kontrollen) og det vil koste ca 10.000kr å fikse! Det har ikke jeg råd til...

Noen som er interessert?

Jeg har allerede satt inn noen annonser på nettet, men ingen har svart :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaller deg med å vente, det er nemlig snakk om at vrakpanten skal heves. Kan jo selvsagt ikke garantere dette, men jeg for min del venter litt til før jeg kvitter meg med den gamleste bilden.

Skrevet

Vente og vente. Det er jo alltid snakk om at vrakpanten skal heves.

Det er faktisk noe som vedtas i statsbudsjettet, så hvis man har et lite innblikk der, så kan man jo finne ut av det.

:wink:

Skrevet

Hvis du bor i Oslo kan du jo sjekke hva det vil koste å få reparert den i Sverige.

Jeg har samme problem med min bil og har i hvertfall tenkt å prøve Sverige før jeg gir opp bilen.

Har ikke funnet karosseri verksteder nær svenskegrensen, enda men det kommer nok sikkert av at jeg ikke er helt stø i Svensk, og selvfølgelig at jeg ikke har prøvd så veldig foreløpig.

Er det foresten noen som vet hva karosseri heter på svensk?

Skrevet

så enkelt som: (trommevirrvel): karosseri

:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...