Gå til innhold

"Dødelig fascinasjon"

Ylvalin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke i det hele tatt. Det er litt dumt å tro at man kan forandre sine menn.. Tenk at mødre tar kontankt med seksualforbrytere som har forgrepet seg på barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Det er sprøtt... men det er mange kvinner som så absolutt må ha menn som har gjort et eller annet som gir dem dette sterke behovet for å hjelpe dem og forandre dem og alt mulig rart... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan dele damer opp i to grupper.

Den eventyrlystne og den begredelige.

Vi har jenter som elsker livet og alt den har å tilby, som selv søker seg hankjønn som ikke er av det gode, men som kjent er jo ulykken en forutsetning for lykken... Hvilkene personer møter ikke disse jentene? Hva slags historier har ikke Viggo, Gamal og Grønnerud?

Hva hadde jeg ikke spurt disse personene om?

Angsten og frykten.

Hei Viggo, hvorfor fløy du ikke til Thailand?

Gamal, din kone var forsvunnet, du slapp ut og SAMME DAG FLYTER LIKET OPP AV VANNET, hvordan var psyken din i det øyeblikk GAMAL????

Grønnerud, du har møtt Kirkemo, du var gjest på kalaset lille juleaften... hvilken stemning kan det være i et slikt hus... pistoler og amfetamin.... arveoppgjør og planlegge et drap......

For en opplevelse det må ha vært å hørt disse historiene fra de involverte... spørre dem.... hva kunne dem gjort annerledes, for en bissar livshistorie dem besitter....

Så har vi andre jenter, de begredelige.

Dette er jenter som får spenningen nok ved å zippe gjennom hotell cæsar, og boikotte menykjeden....

Waco

Ingen jenter interesserer meg så lite som dere. Tenk å være så fri fra opplevelser som dere. Egentlig synes jeg litt synd på dere, for en enkel og latterlig virkelighetsforståelse dere har fått i dere.... *ler høyt* HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så siden du forakter alle slags kvinner, er du da homofil, waco? og er du absolutt nødt til å komme her og "kjefte" på oss for hvor dumme vi er istedet for å gå til MANNEguiden eller noe lignende og lovprise menn der? hm? hvis du ikke liker oss, hvorfor sitte her og krangle med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør da benelux...eller hvor du finner boplass...

Jeg har ingenting imot kvinner, hvor har du fått det fra? Jeg synes bare dere er litt "enkle" i tankegangen og ser kanskje ikke ting i større perspektiv...

Men det må jeg få lov til. Så kan du gjerne argumentere med hva du er uenig i.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...