Krista83 Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg trenger virkelig å få klippet og stripet håret mitt, men hvor er det rimelig og bra å gå her i Stavanger? Har alltid pleid å klippe meg når jeg er hjemme, men det blir lenge til nå...
Krista83 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2006 Med rimelig tenker jeg vell egentlig under 1000 siden jeg har langt hår som trenger striping og klipp...
Gjest Iselilja ii Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 På Flavia frisør i Stavanger sentrum koster det 250kr for klipp ihvertfall. Og farging/striping tror jeg er fra 250kr og oppover. Og de er kjempeflinke!!
Blueberry Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 I den gata som heter Bergelandsgata (eller noe sånt) ligger det 3 (innvandrer-)frisørsalonger på rekke og rad. De er knallbillige. Ca 250,- for dameklipp. Og alt annet er også billig. Flinke er de også. Hvis du står ved St.Petri kirke rett ovenfor Arkaden så ser du de på andre siden av gata.
Krista83 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2006 Takk skal dere ha, da fpr jeg ringe å bestille meg en time hos noen av de over her. Så blir jeg så flott atte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå