Gå til innhold

Menn og kvinneguiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg eller?

Jeg synes til stadighet at menn er inne på kvinneguiden og skaper

krangel her inne.

For det første er vel disse sidene beregnet for kvinner? Eller har jeg misforstått helt?

Det er jo selvfølgelig hyggelig at menn kommer innom og hilser på,

men hvorfor skal det bestandig være spydige og kvasse kommentarer

som skaper bråk?

Regner med at det er endel menn som biter på dette innlegget her.

Bare for å ha det sagt, jeg orker ikke noen diskusjon (ser bare for meg

alle de jeg ler meg ihjel innleggene som kommer).

Louise73

Videoannonse
Annonse
Gjest indiangranny
Skrevet

De mennene som er her inne som er registrerte er greie og hyggelige synes jeg.Men det er de som kommer som gjester som alltid lager problemer.De som oppfører seg som kverulenter bare ler vi av og gidder ikke å svare dem.

hilsen

Skrevet

Nei, for guds skyld, la oss sperre dem ute. Dersom menn istendenfor å være seg selv, later som de er kvinner her inne, er det helt i sin skjønneste orden. Vi må ta vare på oss selv, jenter. La oss være gode venner. Kose, klemme, klappe...

Herregud, folkens. Er ikke dette en diskusjonsside, da??? D I S K U S J O N!!!!!

Skrevet

Jeg synes de aller fleste menn/gutter som er her inne på KG er både hyggelige, høflig og reflekterte. Selv om dette er et kvinneforum, tror jeg vi har godt av å få mennenes synspunkt og tanker om en del ting.

De av guttene som ikke oppfører seg er ikke her så ofte, eller så er de uregistererte. Synes faktisk at det er flere damer her inne som lager kvalm (gjerne uregistrerte de og) enn menn (men det kommer sikkert av at det totalt sett er flere jenter her inne da).

Nei, jeg syns guttene "våre" (med noen ytterst få unntak) bidrar til å gjøe KG enda bedre :-)

Gjest Zalomine
Skrevet

Nåja... uten å nenve navn kan jeg da uten problemer tenke på i alle fall en som bare lager kvalm og rakker ned på kvinner...

Men ellers mener jeg guttene stort sett oppfører seg pent :)

Skrevet

nå må dere ikke glemme waco da... han er bare ute etter å lage kvalm og rakke ned på absolutt alt ved kvinner. uforståelig at han ennå ikke er blitt utestengt, fra andre diskusjonsforum er han blitt utestengt flere ganger nettopp på grunn av hans kvinnefiendtlige uttalelser.

Gjest Zalomine
Skrevet

Uten å nevne navn, så var det ham jeg tenkte på da, om du leser det jeg skrev....

Skrevet

Jepp - la oss ikke diskutere spesielle brukere her nå. Vil nødig slippe å stenge.

Tusenfryd - moderator

Gjest Duchess
Skrevet

Det er et diskusjonsforum, og de aller fleste mennene her inne er høyst oppegående.

Kranglefanter finnes blandt begge kjønn- her inne.

Skrevet

Er helt enig, la oss pælme gutta ut så kan dere fortsette å diskutere videre hvilken vei dorullen skal henge...

Skrevet

Jeg synes det er flott med menn, også her!

Det pleier vanligvis ikke å være menn som ødelegger de fleste diskusjoner slik jeg ser det.

Skrevet

Heldigvis er det ikke forbudt for menn på Kvinneguiden! Er litt greit å få flere synspunkt på ting, da! Og spydige kommentarer er det vel ikke nødvendigvis gutta som slenger ut... :roll:

Skrevet

Jeg er enig i det flere skriver her, de aller fleste menn på kg er hyggelige og oppegående menn. Det er veldig fint med flere synspunkter, og kg ville ikke vært det samme uten dem. Men når det er sagt.. jeg må le litt av det også - menn som har over 1000 innlegg og det på et k v i n n e forum... Litt ironisk kanskje :wink: uansett - jeg ville ikke vært dem foruten.........

Skrevet

Hei,

bare for å forsvare mitt innlegg litt. Dette var egentlig lagt inn på bryllups

guiden etter at ei nygift og lykkelig hadde skrevet at det var den

lykkeligste dagen hennes hittil. Denne meldingen utviklet seg til

en krangel der spørsmålet var om vi kvinner er så 'tanketomme' at det

eneste vi bryr oss om er å bli gift. Jeg synes det er unødvendig å

ødelegge en så hyggelig melding med en slik diskusjon, og tolket den

overhode ikke som det var hennes egentlige mål med livet. Har også

observert tidligere på bryllupsguiden enkelte menn som er ute etter

å hisse opp stemningen.

Men klart dette er ei diskusjons side, og menn kan jo ofte bidra med mye

positivt og ikke minst andre synspunkter.

Hilsen Louise

Skrevet

Hei Louise!

Enig med deg. Så den tråden på bryllupsforumet forleden og ble lettere irritert. Greit at ikke alle ser like rosenrødt på ting, men de trenger ikke rakke ned på de som har SITT syn på det!!!!

Typisk GJESTE-oppførsel og.......

Greit at dette er et DISKUSJONSFORUM - men det er forskjell på å diskutere og å gjøre narr av som det ble i denne tråden. Utrolig lite voksent!

Kan ikke folk få lov til å GLEDE seg over bryllup, barn og andre begivenheter uten at andre kommer med sinte og irrelevante oppgulp ?

Har enkelte folk mer rett til å kritisere og komme med surmagete bemerkninger, enn folk har rett til å glede seg over livets positive begivenheter ????? Jeg bare spør......

Med henblikk på det med å ha menn på kvinneguiden, synes jeg det er kjempeflott jeg! Bare man klarer å oppføre seg og beholde en så aldri liten bit av saklighet og høflighet, selv på nettet.

Dessuten er det vel mer "gjester" som er blærete og ufine fortiden, så det er meg knekkende likegyldig at menn "invaderer" kvinneguiden....

Enkelte gjester her burde sparkes dit peppern gror :evil:

Skrevet

Tenker på de registrerte mennene vi har her, jeg, da...

Og jeg synes det er gøy de er her, alle sammen!! Ja, tilogmed Waco synes jeg det er gøy å ha her! :wink: (Siden han ble nevnt spesifikt tidligere her)

Håper ikke noen av dem forsvinner, jeg... :roll:

Greit at dette er k v i n n eguiden, men det er nå engang slik med menn... We can't live with them, or without them.... :ler:

Ingen av oss som vet om alle disse klysete gjestene er menn eller kvinner, dette er internett så det nytter ikke å finne ut heller. Jeg er kanskje egentlig mann jeg og??? :o :ler:

Lillian

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

La dem være her :) Har flirt godt av et par av dem :ler:

Skrevet

KG hadde IKKE vært d samme uten gutta. Blir for mye pjatt her ellers, men d er min smak. Syns de aller fleste gutta er veldig hyggelige, oppegående, reflekterte og morsomme (det siste betyr mye)......De andre fysakene driter jeg i, for å si d mildt.....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...