Gjest King James Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Er det andre som føler seg ukomfertabel blant fulle folk når man selv er edru ? Jeg tenkte på dette i går da jeg var på en konsert og på en pub etter på. Hvor alle var drita fulle. Og jeg var edru. Og så var det jo så fult at man ble nesten inneklemt og på randen av klausorfobi ( feil stavt det ja ) Uansett føler dere. Dere ukomfertable når alle er drita og du er edru ? ( Om dette skjer da )
Hu i Svingen Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Ikke ukomfortabel, men synes jo det er ganske slitsomt. Særlig når fyllehuene absolutt skal skravle med meg. Men nå er jeg oftest på den andre siden av gjerdet da, så det er sjelden et problem for meg. (Men for de edru som må høre på skravla mi haha.)
Gjest Shadowlyn Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Nei. Hadde fest i går og jeg var den eneste edru der (har ikke råd til drikkevarer ) men det går helt fint.
Tristessa Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Kanskje ikke ukomfortabel, men jeg blir ganske irritert av å sitte klin edru med fulle folk rundt meg, fordi jeg merker hvor mye tregere det går i omløpet på de i forhold til meg. Heldigvis ikke en problemstilling jeg har ofte.
Gjest 2324 Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Blir vel ikke ukomfortabel, men det er jo ikke det artigste jeg vet om å gjøre.
fuerza Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Føler meg utenfor når jeg er eneste edru blant fulle folk.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Det kommer helt an på hvordan de som er fulle oppfører seg, og hva slags humør jeg er i selv.
Ellisiv Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er ofte edru på fest blandt fulle folk. Jeg synes ikke det er ukomfortabelt så fremt de ikke kommer helt opp i ansiktet mitt og skal snakke om veldig intime ting eller er svært sentimentale. Det går som regel helt fint. Jeg er ikke festbrems selv om det hender jeg ikke drikker på fest.
Gjest Jalileh Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Jeg kan bli oppgitt og irritert og tenke: "Herregud, for en oppførsel, håper ikke jeg oppfører meg sånn." (noe jeg helt sikkert gjør ). Men ikke ukomfortabel, nei.
Gjest |H| Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 Jeg kan bli oppgitt og irritert og tenke: "Herregud, for en oppførsel, håper ikke jeg oppfører meg sånn." (noe jeg helt sikkert gjør ). Men ikke ukomfortabel, nei. ← Akkurat!
Gjest King James Skrevet 21. mai 2006 #11 Skrevet 21. mai 2006 ukomfertabel..Var kanskje ikke det riktige ordet....
Anglofil Skrevet 22. mai 2006 #12 Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes det både er ukomfortabelt og slitsomt. Prøver så godt jeg kan å unngå slike steder.(..) Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #13 Skrevet 22. mai 2006 Det er grusomt med fulle folk når jeg selv er edru. Jeg ser faktisk ned på folk som er fulle når jeg er edru
Gjest Miloine Skrevet 22. mai 2006 #14 Skrevet 22. mai 2006 Jeg kan bli oppgitt og irritert og tenke: "Herregud, for en oppførsel, håper ikke jeg oppfører meg sånn." (noe jeg helt sikkert gjør ). Men ikke ukomfortabel, nei. ← Helt enig
Svart Katt Skrevet 22. mai 2006 #15 Skrevet 22. mai 2006 Det spørs helt om man kjenner personene og hvor man befinner seg. Jeg synes det er ukomfortabelt om jeg sitter som eneste edru person i en togvogn sammen med en gjeng fulle ungdommer for eksempel. Men om jeg hadde vært innom en fest med bare kjentfolk hadde det vært helt annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå