Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg laget en mappe på pcen til eksen min der jeg hadde div hobbyting og der lagrer jeg msn samtalene hans. uten at han vet det. grunnen til dette er at vi bestemte oss for å prøve igjen, men jeg holdt litt tilbake ettersom jeg følte noe var galt og at det var noe han ikke foltalte meg. etter litt snoking fant jeg ut at den tiden vi ville prøve, søkte han sexpartnere på nettet, og skrev (skriver enda) dirty samtaler med 16-17 åringer på msn. jeg har fått min teori bekreftet og sagt til han at jeg ikke vil noe mer. (jeg syns liksom ikke det er ok at han gjør disse tingene)jeg har forsiktig stilt spørsmål ang dette (uten å si at jeg vet sannheten) men han har sagt det ikke stemmer og at jeg ikke bør være så paranoid og heller gi han sjansen til å stole på han..

da vi bodde sammen leste han dagbøkene mine, og det har han gjort senere også, når han lånte leil min for at det skulle bli lettere når han hadde helga si med sønnen vår.

poenget er: gikk jeg for langt da jeg lagret disse samtalene? jeg har ikke fått stoppet det enda, men jeg har ingen inteesse av å lese fler, så jeg komer til å slette de fra dataen hans neste gang jeg får mulighet... noen som ville gjort det samme? hva syns dere? er jeg bare en ekstremt kontrollerende eks?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skjellig grunn til mistanke... mannen er notorisk løgner. Du har spart deg for mye pes ved å være blåøyd... ¨Så fra min side; smart dame, 1-0 til deg! ;)

Skrevet

Dere har jo snoket begge to, så den ene er vel ikke bedre enn den andre ;)

Sikkert mange som har noe å si til dette, men du har ihvertfall funnet ut at han ikke er noe å satse på.

Du hadde jo ikke tillit til ham i utgangspunktet, og nå har du jo fått bekreftet at det var begrunnet.

Fint at du fant ut dette før du begynte å involvere deg følelsesmessig igjen.

Han har jo i samme slengen vist deg at han har lett for å lyve.

Skrevet

Jeg hadde kanskje gjort det samme, men bare fordi jeg følte at det var noe galt.

Men før jeg hadde snoket så hadde jeg gitt ham muligheten til å fortelle sannheten..

Skrevet

Vel, jeg er ikke tilhenger av å lese partnerens private "samtaler", brev, dagbøker, sms eller noe som helst egentlig. Min teori er at hvis man føler man må overvåke den andre, er forholdet ganske dødfødt i utgangspunktet...

Når det er sakt, er det jo bra du fant ut av det. Han virker ikke helt god, så håper du har kvittet deg med han!

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg syns ikke du har gjort noe galt så lenge han har gjort noe lignende i mot deg før. Du kan si at dere er skuls nå.

I tillegg så fikk du jo bekreftet dine mistanker, så du burde i hvertfall ikke ha dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...