Leanne Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Lille Lea har til nå ligget i en gammel spinkelseng som både jeg og mine søsken lå i da vi var mindre... men sengen er gammel og jeg er redd den kommer til å falle fra hverandre, så de siste ukene har hun ligget i reisesengen sin... Tenkte vi skulle prøve å kjøpe en ny seng snart, og vil gjerne høre hva dere anbefaller av sprinkel senger. skriv gjerne ca. pris og link til bilder... og hvor de selges.. skal en tur til oslo i morgen så da får vi se om vi finner noe..
Grooo Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Hiver meg på her jeg og! Har hørt mye om at man bør ha en seng der den ene "langveggen" er til å heve/senke samt at sengebunnen kan plasseres i to possisjoner. En høyt oppe til lite barn, og en lenger ned når barnet blir større...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Vi har de hvite fra Ikea. De kan senkes når det trengs og er fine og rimelige. Vi er iallefall fornøyd for våre villstyringer røsker og drar i sprinklene, men engene er like hele, iallefall forløpig.
tingeling Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Vi er kjempe fornøyde med vår fra Stokke! Sønnen vår koser seg der og madrassen er god. Pen er den også :-) Den er dyr, men kan utvides og brukes opp til åtte år, siden kan den gjøes om til 2 stoler. tingeling
Kosejenta Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Vi kjøpte Opal fra BeSafe for ca 21/2år siden til eldstemann. Den gang var den best i test. Er kjempe fornøyd. Minsten bruker den nå, så den har vært i bruk fra eldstemann var 3mnd Senga har klosser med fjæring på bena, så senga kan rugges hvis det er behov(disse kan å tas av når barnet blir større og syntes det er kjeeempe morsomt å hoppe og gynge på egen hånd...) 3 av spinklene kan fjernes slik at barnet kan komme seg inn og ut selv, og det er selvsagt justerbar høyde på sengeplata. Du kan å få kjøpt skuff til å ha under senga til ekstra dyner,sengeklær osv. Mener vi betalte ca 2500,- da vi kjøpte den på Babyshop.Skuffen tror jeg koster rundt 300-400,-. Da vi kjøpte fantes den i fargene kirsebær, bøk og bjørk.
Grooo Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 På IKEA sine sider ser det ut til at alle sengene kan ha bunnen i to posisjoner, men ingen har sidevegg som kan heves/senkes... Noen som har tips om grei seng som har dette også og ikke koster så alt for mye?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 http://www.rudo.no/index.php?g=Senger Senga som heter Nina har vi og den er vi veldig fornøyd med
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 På IKEA sine sider ser det ut til at alle sengene kan ha bunnen i to posisjoner, men ingen har sidevegg som kan heves/senkes... Noen som har tips om grei seng som har dette også og ikke koster så alt for mye? ← Hvorfor vil du heve/senke sideveggen.....? Blir det ikke da lettere for barnet å klatre ut... skjønner ikke helt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå