razmatazz Skrevet 23. mai 2006 #41 Skrevet 23. mai 2006 ÅÅÅÅ det hørtes helt nydelig ut Kitekatt! Vi kan vel alle bare håpe vi får en så fin og romantisk dag!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #42 Skrevet 23. mai 2006 Masse gratulasjoner fra meg til deg! Og så får vi andre som ikke har hatt den store dagen vår enda bare håpe at vi også får en så fantastisk dag som du og din kjære hadde! Store klemmer fra C
kitekatt Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #43 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hei igjen Vi har vært uten nettilgang, men nå er den tilbake. Vi reiser til Praha torsdag morgen, og vi har enda ikke fått så mange bilder (ingen fra fotografen) så jeg legger de ut når jeg kommer hjem. Men her er noen få som vi har fått hittill Kommer en link til alle bildene senere etter ferien Endret 21. juni 2006 av kitekatt
Lykketrollet Skrevet 23. mai 2006 #44 Skrevet 23. mai 2006 Ååå! Så vakkre dere er!! Dere ser utrolig lykkelige ut!
LilleLy Skrevet 23. mai 2006 #45 Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer så mye..!! Du så fantastisk ut!! Er det Pronovias Tapiz (har kjøpt en Pronovias selv, men fikk ikke tak i Tapiz nemlig:))? Den satt jo som et skudd!! Heldiggrisen:)
kitekatt Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #46 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Gratulerer så mye..!! Du så fantastisk ut!! Er det Pronovias Tapiz (har kjøpt en Pronovias selv, men fikk ikke tak i Tapiz nemlig:))? Den satt jo som et skudd!! Heldiggrisen:) ← Takk, ja det er en Tapiz Noen som vil kjøpe den, så ligger den for salg på markedsplassen Eller....det gjør den ikke siden det har kommet ny markedsplass. Får ikke lagt den ut. Jobber med saken, følg med Endret 23. mai 2006 av kitekatt
Boogie Skrevet 23. mai 2006 #48 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Åhhh, så romantisk og fantastisk dag det må ha vært Gratulerer som frue kittekatt Så fine dere er Og nydelig kjole og blomst og sjakett og.... ALT!!! Endret 23. mai 2006 av Maibrud`06
Gjest -eline- Skrevet 23. mai 2006 #49 Skrevet 23. mai 2006 Så utrolig fine dere var! Kjolen var helt anerledes på deg enn på de bildene jeg har sett, mye finere! Håper dere koser dere i Praha!
AnLin Skrevet 23. mai 2006 #50 Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg er ny her og ville bare si gratulerer så mye! Høres ut som en drømmedag! Jeg og min forlovede skal gifte oss 8. juli 06..altså..snaart! Men vi sliter med å fikse musikken i bryllupet. Vi har mye mp3 som vi tenkte en dj skulle spille. Hva hadde dere med i deres playliste? Lagde du den klar selv før bryllupet?
kitekatt Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #51 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hei! Jeg er ny her og ville bare si gratulerer så mye! Høres ut som en drømmedag! Jeg og min forlovede skal gifte oss 8. juli 06..altså..snaart! Men vi sliter med å fikse musikken i bryllupet. Vi har mye mp3 som vi tenkte en dj skulle spille. Hva hadde dere med i deres playliste? Lagde du den klar selv før bryllupet? ← Heisann, ja jeg lagden den klar før bryllupet. Tok en print screen av playlisten vi brukte og kan sende deg den som mail hvis du sender mailadressen på pm? Hvis andre vil se, gjør det samme, for den er for stor å legge ut her. Måtte ta den over flere ganger, så bare scroll nedover for å få med hele Denne holdt fint. Klokka 0500 var det vel 7-8 låter igjen på lista. Vi begynte å spille ca 2100 og hadde 45 min med live musikk Vi hadde ingen J, et trenger man ikke. Bar elag en playlist og få noen til å sette den på når dere skal danse første dansen, så går den av seg selv. Vi koblet laptopen til forsterker og anlegg. Endret 23. mai 2006 av kitekatt
Gjest Gjest_Charlie_* Skrevet 23. mai 2006 #52 Skrevet 23. mai 2006 Ja, ja.. Nå sitter jeg her og ser på bildene, men jeg vet ikke riktig hvem jeg skal gratulere....
kitekatt Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #53 Skrevet 23. mai 2006 Ja, ja.. Nå sitter jeg her og ser på bildene, men jeg vet ikke riktig hvem jeg skal gratulere.... ← Hm? Skjønte ikke
Huldra:) Skrevet 24. mai 2006 #54 Skrevet 24. mai 2006 Å, så flotte dere var Godt å høre at dagen ble slik dere ønsket .. og takk for titten på bildene. Veldig gøy etter å ha fulgt med å planleggingen
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #55 Skrevet 24. mai 2006 Åhh så mange fine bilder. Du var virkelig en flott brud!!
Gjest Neffi Skrevet 24. mai 2006 #56 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Du var kjeeeempe fiiin .. jeg har smuglest en stund inne hos deg .. (jeg ble altså rørt ) Endret 24. mai 2006 av Neffi
kitekatt Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #57 Skrevet 24. mai 2006 Heisann, ja jeg lagden den klar før bryllupet. Tok en print screen av playlisten vi brukte og kan sende deg den som mail hvis du sender mailadressen på pm? Hvis andre vil se, gjør det samme, for den er for stor å legge ut her. Måtte ta den over flere ganger, så bare scroll nedover for å få med hele Denne holdt fint. Klokka 0500 var det vel 7-8 låter igjen på lista. Vi begynte å spille ca 2100 og hadde 45 min med live musikk Vi hadde ingen J, et trenger man ikke. Bar elag en playlist og få noen til å sette den på når dere skal danse første dansen, så går den av seg selv. Vi koblet laptopen til forsterker og anlegg. ← Nå har jeg sendt bilde av playlisten over til et par av dere, men hvis dere får den flere ganger, er det fordi jeg har litt problemer med mailen min....
Gjest Fruktkake Skrevet 25. mai 2006 #59 Skrevet 25. mai 2006 Milde moses, så fine bilder! Merker nå at jeg gleder meg enormt mye til det er min tur! Praha i helga? Kanskje vi ses?
BIRE Skrevet 27. mai 2006 #60 Skrevet 27. mai 2006 Gratulere så mye kitekatt..Lykke til vidre..Dere var bare helt nydelige alle tre .. Bire
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå