Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #22 Skrevet 21. mai 2006 Gratulerer så mye med vel overstått bryllupsdag.
miss77 Skrevet 21. mai 2006 #23 Skrevet 21. mai 2006 Gratulerer så mye som fru Hørtes ut som dagen var helt fantastisk
Laini Skrevet 21. mai 2006 #24 Skrevet 21. mai 2006 GRATULERER!!!!! Så fantastisk, tenk at nå er du gift!! Sitter her med klump i halsen, du høres ut som den lykligste på jord og det er du vel også akkurat nå;-) Lørdag blir min dag............ Wæææææææææææææ Håper på strålende vær men det ser ikke så bra ut foreløpig... Stor klem
Gjest Skrevet 21. mai 2006 #26 Skrevet 21. mai 2006 Gratulerer virkelig mye hehe, må si du er en av de jeg faktisk av en eller annen merkelig grunn fulgt med en del på den stunden jeg har snoka innpå her hehe..
Ginen Skrevet 21. mai 2006 #28 Skrevet 21. mai 2006 Gratulerer så masse!!!! Snufs... Jeg og vil! Dagen din hørtes flott ut! Håper jeg sitter igjen med samme følelsen når den tid kommer! *stirrer på sambo i senk i håp om at han tar hintet*
LindaL Skrevet 21. mai 2006 #29 Skrevet 21. mai 2006 gratulerer så mye,hørtes ut som du hadde en fantastisk dag,du har jo planlagt alt ned til minste detalj,,,tror kanskje at det lønner seg jeg,,,synd med bildene...men det er nok mange som har fotografert...Lykke til videre som fru..
Erya Skrevet 21. mai 2006 #31 Skrevet 21. mai 2006 Gratulerer kjempemasse.. Dagen hørtes helt fantastisk ut.. Og regn i sløret betyr lykke har jeg hørt, så gjør ingen ting om det regner.
Kara W Skrevet 22. mai 2006 #33 Skrevet 22. mai 2006 (endret) Grattulerer! Det høres ut som om du fikk en drømmedag. Nå får du slappe av å nyte livet som gift! Endret 22. mai 2006 av Kara W
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #36 Skrevet 22. mai 2006 GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE MED GIFTEMÅLET!!!... glemte nesten å puste når jeg leste om det..... Ønsker deg bare lykke til med alt i livet Kitekatt og takk for all hjelp og tips du ahr gitt meg:)
afr0dite Skrevet 22. mai 2006 #37 Skrevet 22. mai 2006 Gratulerer så masse! Må innrømme at jeg tenkte på deg flere ganger på lørdag, noe som var litt rart, siden vi kjenner jo ikke hverandre! Jeg ble skikkelig glad på dine vegne da skyene sprakk opp og solen tittet frem i kveldingen! Rart at traverne her inne går opp krikegulvet. Da forstår man at det ikke er så lenge igjen til man gjør det samme selv! Ringen din høres faretruende lik ut som min forlovelsesring, og i såfall VET jeg at det er verdens nydeligste ring! :blunke: Igjen, gratulerer SÅ mye!
Marililja Skrevet 22. mai 2006 #38 Skrevet 22. mai 2006 Gratulerer så masse. Dagen din hørtes perfekt ut! Håper vi alle, som kommer etter, får en like herlig dag som din
Gjest lillelou Skrevet 22. mai 2006 #39 Skrevet 22. mai 2006 Gratulerer så masse som nygifte! Høres ut som om dere hadde en alldeles vidundelig dag. Jeg måtte tørke tårer opptil flere ganger da jeg leste om talen til mannen din.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #40 Skrevet 22. mai 2006 GRATULERER her sitter jeg og gråter vettu, etter å ha lest om bryllupet ditt. gleder meg til å se videoen og bilder. gla i deg. klemmer fra Ine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå