Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver meg med en smykke-tråd igjen og håper noen kan opplyse meg :

Husker dere de emaljesmykkene fra David Andersen fra en tid tilbake ? De som var hjerteformet og du kunne velge mellom gul, grønn, blå og rød ?

Jeg holder på å skrive opp hva jeg ønsker meg på forespørsel fra familie, og har i grunn ikke så mange andre ønsker enn et nytt smykke.

Vet noen om som har denne typen smykker, eller noe liknende ? Og i såfall hvor ?

På forhånd takk for all hjelp :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet får man bare kjøpt David-Andersen-smykker hos David-Andersen.

Skrevet

Det kan jeg nok tenke meg Tuji, men det er nok ikke bare David Andersen som lager/laget denne typen smykker. Har sett dem andre steder og, men det er lenge siden og jeg husker ikke hvor.

Dessuten har jeg sjekket nettsiden deres og finner intet.

Men takk for svar likevel :)

Skrevet

Hei

Du får kjøpt David Andersen smykker hos 'alle' gullsmeder, ikke bare hos David Andersen (butikken).

Spør på div. gullsmeder, kanskje noen fortsatt har liggende noen slike smykker. De fleste store gullsmed foretninger har også emaljesmykker av andre merker enn DA.

PP

Skrevet

Jeg vet om en leverandør som lager emaljesmykker, men kan ikke komme på hva den heter. UPRO eller noe lignende...De har mye fint.

Skrevet

Ok, får snuse litt rundt omkring. Håper det finnes liknende smykker ennå....

Takker for svar :D

Klem,

Skrevet

Eller var det OPRO? Spør hos en gullsmed. De fleste har bare emaljesmykker for barn i butikken, men det burde ikke være noe problem å skaffe andre typer.

Skrevet

Flott! Jeg skal innom en gullsmed for å fixe en ring snart,- skal sjekke samtidig :)

Tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...