Gå til innhold

All Inclusive - World of Wonders?

Gjest Gjest_loren_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_loren_*

Er det noen som har reist med disse som kan gi meg litt info?

Synes ikke siden dems var så mye å skryte av nemlig.. selv om det ser herlig ut på stedene de reiser til...

F.eks:

Er prisene dems uten fly?

Kom det noen ekstra utgifter av noe slag iløpet av ferien? (som dere trodde var dekt men plutselig ikke var det likevel eller noe sånt?)

Ville dere reist med de samme igjen?

Kjempeflott om noen kommer med erfaringer =)

Hilsen en utlogget bruker (loren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Capricorn~ utlogget

Vi reiste med Bentourreiser. Men siden jeg ikke lenger finner siden deres på nettet (den norske siden deres) mistenker jeg at de ikke opererer i Norge lenger.

Og World of Wonders er jo en hotellkjede da, bestående av en del all-inclusive hotell. Så om prisene er uten fly og sånn, kan jeg nok ikke svare på.

Vi bodde på Kremlin palace. Og det var bare helt utrolig flott. Følte vi var kommet til et kjempefint slott eller noe når vi kom inn i ankomsthall/resepsjon. Følte nesten vi ikke passet inn.

Og alt var dekket. Var veldig mye god mat. Og varierte litt hver dag. Kunne sitte ute og spise på terrassen ved spisesalen. Der ute grillet dem og lagde wok osv. Så var det masse desserter å velge i. Ble nesten litt for mye å velge i. Men siden alt var gratis, kunne man liksom smake på litt av hvert. Ikke noe krise om det var noe man ikke likte.

Så fikk alle hver sitt håndkle-kort som man bare byttet inn i håndkle. Og når man leverte inn håndkleet igjen, kunne man få nytt, eller få kortet tilbake.

Så var det en del restaranter. Mexikansk og italiensk bl.a. Man kunne gå på hver av dem en gang, og måtte bestille på forhånd. Da valgte man fra en meny, men alt var gratis der også.

Alt av drikke var gratis.

(mulig det var noe spesielt man måtte betale for, men det var ikke noe vi savnet ihvertfall)

Så ble det arrangert utflukter på marked og shoppingsenter inne i Antalya.

Så ligger hotellet helt på stranden, så det er helst hotellets gjester som oppholder seg der også.

Helt perfekt å reise dit med barn ihvertfall.

Hver kveld var det underholdning også.

Ville helt klart reist tilbake dit! Uten tvil.

Skal på All Inclusive i Tyrkia til sommeren igjen. Men da reiser vi med Nazar. Litt redd for å bli skuffet. Men det ser veldig bra ut der vi skal nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...