Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Hvor mange bøker har dere sånn ca ?

Dette er kanskje blitt spurt om...

Sist jeg telte dem så hadde jeg 281

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Sist jeg telte (lite å gjøre den dagen, ja) var det snaut 800 bare i stua, og vi har en god del flere enn det også. Inkludert gamle barnebøker osv som ligger på loftet vil jeg tippe ca 1500.

Skrevet

ganske beint 500 i stua. I tillegg kommer masse barnebøker som er lagt vekk og en haaaaaaug fagbøker.

Skrevet

Har egentlig aldri hatt noen opptelling jeg. Har de litt overalt, i boden, i skuffer, hjemme hos mine foreldre osv. Har bare 54 bøker i stua. Men tenker jeg har 300-400 sånn ca.

Skrevet

Jeg har desverre ikke så mange, så jeg svarte mellom 10 og 50. Det meste barnebøker.

Skrevet

Hmm... har ikke telt, men en rundt 300, så kommer fagbøkene i tillegg..

Skrevet

Er ikke sikker, men ikke hundrevis. Kastet og ga bort mange bøker ved siste oppussing, dvs de bøkene som jeg ikke hadde lest og som jeg visste jeg aldri kom til å lese, bøker jeg hadde lest og som ikke ga meg noe og som jeg aldri kom til å lese igjen. Beholdt de som jeg har minner knyttet til, de som har gitt meg gode leseopplevelser og de som jeg tar fram og leser på nytt. Skjønner ikke vitsen med å dekorere boligen sin med bøker som aldri blir åpnet, men har fått en del kjeft for å mene det er ok å kaste bøker, spesielt siden jeg er utdannet bibliotekar, tror jeg. Bibliotekarer skal visstnok elske alle bøker, uansett innhold, minus kiosklitteratur. Kiosklitteratur er visst tilatt å kaste, for de går inn i kategorien ukeblader. :overrasket:

Skrevet

Kaster ikke noen bøker jeg. Liker å ha bøker rundt meg. Synes det er pent faktisk.

Hadde ikke telt dem før i dag, men måtte ta turen inn i stua da spm. ble stilt.

Skrevet

Hvem i huleste heiteste helvete bryr seg? Jeg har sikkert 2–300, og kanskje hundre til hjemme hos moren og faren min.

Gjest King James
Skrevet (endret)
Hvem i huleste heiteste helvete bryr seg?

Barbara Winchombe bryr seg. Vist du appselut må vite det.

Endret av King James
Gjest LoisLane
Skrevet

Litt vanskelig å telle, siden mye dessverre befinner seg i kasser, men rundt 3000, tipper jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har nok rundt 3000 bøker totalt, inkludert barnebøker og fagbøker.

Skrevet (endret)

2-3 kanskje, kasta dem jeg samla på og aldri leste igjen for kort tid siden - så det er rimelig tomt.

Endret av Pilar
Gjest Gjest
Skrevet

ca 800 bøker med stort og smått + noe i kasser på loftet.

Skrevet

To ... men den andre har jeg ikke fargelagt ennå.

Skrevet

*løper og teller*

Enten ca 300-350 eller 350-400.

Skrevet

Oioioi...

Det ville vært enklere å svare i hyllemeter :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Altfor mange. Jeg har gitt bort en god del, men jeg har fremdeles altfor mange. Samboeren min har ennå flere, så jeg ser for meg et hus med masse bøker i framtiden. Jeg synes ikke det er spesielt fint med så mange bøker i stuen, så et eget bibliotek hadde vært tingen ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg aner ikke faktisk, så jeg tippet sånn rundt 150.

Jeg ga bort seksten kartonger med bøker da jeg flyttet hit for to og et halvt år siden fordi jeg rett og slett ikke har plass til dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...