Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 21. mai 2006 #21 Skrevet 21. mai 2006 Dette ver jo ikke noe geografitest. Jeg vet jo f.eks hvor Bulgaria og Tyrkia ligger, men klarer ikke å se forskjell på landene når de taes vekk fra kartet.
Blueberry Skrevet 21. mai 2006 #22 Skrevet 21. mai 2006 40/44. Men ikke lett å plassere Liechtenstein på et tomt kart nei... Og så bomma jeg på Tsjekkia og Slovakia som var lengre nord enn jeg trodde. Samme med Malta som så bittelitt lengre nord i Middelhavet enn jeg beregnet...
Gjest Bodillen Skrevet 22. mai 2006 #24 Skrevet 22. mai 2006 33 av 44... Fikk meg etpar aha-opplevelser underveis, gitt!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. mai 2006 #25 Skrevet 22. mai 2006 34/44. Monaco og San Marino mikset jeg selvsagt opp, og en del av de "nye" østeuropa-landene hadde jeg problemer med å sette inn når kartet var ganske tomt.
Diktern Skrevet 26. mai 2006 #27 Skrevet 26. mai 2006 31 av 44. Fikk sånne elendig småland i begynnelsen!
Malama Skrevet 26. mai 2006 #28 Skrevet 26. mai 2006 Det hjelper å øve ja (og du si\om ikke kjennerigjen landene når de tas ut, det står navn på det du skal putte på plass, så om du vet hvor et ligger, så er dikke DET noe problem) Jeg bommr også på de der mini-statene, altså... jeg bomma ikke SÅÅÅÅ mye på hvor vatikanstaten ligger, og det er ikke lett å vite hvor de skal være når de er så små, og de er såååå strenge. Men rekkefølga man får dem i betyr myyyye Dette var andre gangen jeg tok den, og bomma mye mer første gangen, pga at denne gangen fikk jeg dem litt lettere rekkefølge. Likevel ble det noen bom da. Prøvd å ta den med amerikanske stater? En ting er sikkert, jeg kan europakartet bedre.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå