Gå til innhold

Test geografikunnskapene dine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjør det her.

Var ikke så flink jeg... Fikk bare 30/44 poeng. :rodme::rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27 av 44 og de jeg hadde problemer med var som jeg tenkte; Slovenia, Litauen og alle disse landene deromkring

Skrevet

Jeg fikk 41 av 44 poeng. Bommet på de umulige småstatene Lichtenstein, Luxembourg og San Marino :ler:

Skrevet

41/44.

Ikke så lett å plasserere Liechtenstein midt i et tomt Europa-kart. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Ikke så lett å plasserere Liechtenstein midt i et tomt Europa-kart.  :ler:

:ler: Den fikk jeg også kjempetidlig. Helt håpløst å få til når en ikke har noen av landene rundt

Skrevet

18 av 44, pluss at jeg SÅ hvor brikkene skulle pga formen :rodme: Heldigvis aldri trodd eller påstått at jeg hat hatt noe som helst dreisen på geografi..

Gjest King James
Skrevet (endret)

44 av 44

Jeg er ihvertfall klart best til nå.

Endret av King James
Skrevet

41/44 - bommet litt på et par fluelorter jeg også på et ellers tomt kart. Men man kan ikke uten videre sammenligne svarene da rekkefølgen på landene man skal plassere varierer fra omgang til omgang. Det hjelper mye å ha noen stor land på plass først.

Gjest King James
Skrevet
45/44

Jeg leder ;)

jeg er imponert at du greide et land som ikke er der...

Gjest gjest1
Skrevet

32/44

Jeg har alltid vært dårlig på geografi, og fikk endel hjelp ved å se på formen på landene innimellom.

Kanskje jeg skal ta den noene ganger til landene sitter - fin trening det.

Skrevet
18 av 44, pluss at jeg SÅ hvor brikkene skulle pga formen  :rodme: Heldigvis aldri trodd eller påstått at jeg hat hatt noe som helst dreisen på geografi..

Samme her. 19/44.. Jeg er altfor dårlig i geografi.

Skrevet

41 av 44. På tredje forsøk. Syns de var litt vel nazi på kilometerene? Bomme med 3 miles på San Marino, også ikke godkjent... :sur:

Skrevet

34/44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...