Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Søndag 15.mai 2006 ble vår kjære Nusse tatt av Reven. Han klarte på en mirakuløs måte å komme seg vekk fra reven, og kom vinglende og helt ødelagt hjem igjen.. Hodet/nakkeregionen var helt ødelagt, skjeven var helt vridd og han hadde mange bitt på den fine pelsen sin.. Dagen etter bar det til dyrlegen, og der ble han avlivet fordi han hadde så store smerter stakar pusen min, og fordi han aldri kom til å bli bra igjen.. Er så lei meg nå For det var en så fin pus.. Han ble 9 år gammel, så vi har hatt mange gode år og gode minner med han, men det er jo vondt for det.. Det som gjør det enda vondere er at jeg ikke fikk ikke vite om dette her før i går Fordi Nusse har bodd hos naboen det siste året pga huset vårt brant ned i fjord sommer, og vi har bodd et annet sted så lenge, men vi kunne ikke ta med katten, vi ville ikke heller det fordi hjemmet hans var i fiolveien og området rundt der.. Men vi kom ofte på besøk til han og han ble med inn i huset mange ganger da det begynte å falle på plass og pratet og var glad for at huset var snart ferdig.. Jeg har gledet meg så lenge til å flytte tilbake og at Nusse skulle flytte inn igjen sammen med oss, men nå må vi flytte inn i huset uten Nusse.. Det er så trist Og jeg er så lei meg for at jeg ikke fikk bli med Nusse mi til dyrelegen og si farvel.. Jeg fikk ikke valget, for naboen ringte ikke før i går og sa det til oss! SYnes det var dårlig gjort jeg VI er alle kjempeglade i deg Nusse vår! Du er den beste katten, og vi er så takknemlig for at du ble pusen vår og at vi fikk være en del av livet ditt.. <3<3<3<3Rest In Piece Nusse vår<3<3<3<3
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Men jeg er veldig glad for at naboen var der og tok vare på han slik at han hadde noen å komme til.. Og fikk tatt han med til dyrlegen...
Ciara Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Så trist! Føler med deg Stakkars liten For en horerev!! ← Dette er virkelig ikke tråden å le i, men jeg måtte le litt av uttrykket "horerev", altså...
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Så trist . Var redd pusen min skulle møte samme skjebne i kveld da han prøvde å erte på seg en rev som befant seg i hagen. Heldigvis sprang reven sin vei da jeg nærmet meg.
Gjest Thalassa Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 måtte gråte en skvett gitt. Pusen min ble avlivet for noen måneder siden, riktignok av alderdom (kreft) men trist likefullt, så vet hvordan du har det.
Gjest Miloine Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 (endret) Å, nei så trist! Føler med deg! Din sorg er bare din. Hvordan du håndterer sorgen over et elsket kjæledyr er din egen sak. Likevel er det godt å få snakket/skrevet om det savnede dyret. Du gjorde det mest riktige, og husk at avlivingen er meget skånsom og smerteløs! Først innsoving, så en overdose! Veldig humant. Veldig trist når noen en er glad i blir borte! Endret 22. mai 2006 av Miloine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå