Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Hei, vi sliter litt med å bli gravid. Har fryktelig lyst å bli gravide nå i de nærmeste månedene. Derfor lurer jeg på om noen vet om noen gode kjerringråd for å bli "lettere" gravid? F.eks hostesaft, ulike te-typer, spesielle vitaminer etc??? Blir veldig takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Du bør komme over i prøverforumet!! Der er det sikkert noen med tips. Det er forresten en tråd der, som heter "større sjanse?" - der tror jeg det sto masse. Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Dette ser jeg på som støtende mot mitt kjønn. Det heter da vitterlig KVINNEråd!
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Men du må huske på at rent språkhistorisk er det absolutt ikke et negativt ord: kjerring kommer av noe sånt som "kjæring" - altså en du har kjær. Så det så. Uansett - det finnes sikkert gode kvinneråd også...
Gjest Gjest_nadia_* Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Dette ser jeg på som støtende mot mitt kjønn. Det heter da vitterlig KVINNEråd! ← Men du må huske på at rent språkhistorisk er det absolutt ikke et negativt ord: kjerring kommer av noe sånt som "kjæring" - altså en du har kjær. Så det så. Uansett - det finnes sikkert gode kvinneråd også... ← Dette har da ingenting med tråden å gjøre. Synes dere kal holde dere til saken!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Ja, huff og huff Litt humor i hverdagen er å forakte... ? Ikke noe vits å hisse seg opp over småting, vel. Det gjør vel stort sett dagen verre - heller enn bedre Slapp av, tell til ti og trekk pusten dypt. Ang kjerringrådene - evt kvinnerådene: Det er mange tråder med det temaet her inne allerede. Jeg ville anbefalt "større sjanse". Der står det noe fornuftig
Gjest veslo ii Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Men du må huske på at rent språkhistorisk er det absolutt ikke et negativt ord: kjerring kommer av noe sånt som "kjæring" - altså en du har kjær. ← Absolutt ikkje. Kjerring kjem av det gammalnorske ordet karling, som betyr "liten kar".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå