Gå til innhold

Dominanse/underkastelse

~Arwen~

Anbefalte innlegg

Jeg har såvidt blitt introdusert for dette temaet, og er blitt fryktelig nysgjerrig.

Kall det SM, dominanse/underkastelse - jeg er ikke så fan av ordene, uttrykkene og reglene - det som nysgjerrer meg så vanvittig, er følelsene og tankene rundt dette.

Jeg tenker ikke på de som bruker "håndjern med fuskepels" (ikke et vondt ord, men dog :-?) en gang i blant, men de som faktisk har gjort seg opp tanker om dette - forholdet mellom mann/kvinne, yin/yang, dominanse/underkastelse...

Velger å stoppe her, siden jeg tror at de som er ment å føle seg truffet her, vil skjønne poenget mitt nå.

Noen av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Underkastelse/dominans er ikke for alle, bare så det er sagt først.

Dette er noe som har fasinert meg siden pubertetsalderen og også noe jeg har tatt med meg inn i voksenlivet som en helt vanlig del av mitt sexliv. Jeg er den underdanige (submissive) og her er det heller ikke snakk om fluffy håndjern. Går på jern, kjettinger, kroker i taket/veggen, pisker av forskjellige slag, klyper, verbal fornedrelse/fysisk avstraffelse, div sex leketøy, i det siste har vi fått med oss voks (flytende stearin) m.m

Vi bruker også veldig mye rollespill, fetish klær/effekter etc. Blir en del tvangs fantasier som blir utspilt og sånn

På mange måter tror jeg ikke at et forum som dette er den rette plassen og diskutere disse tingene, ganske enkelt fordi det kan være mange unge her inne som blir "inspirert" til og prøve noe de IKKE er klare for. Et forhold som dette er 100% bygget på tillit og kjærlighet. Den dominante MÅ til enhver tid sørge for at slaven sin har det bra og uansett hva h*n holder på med være klar til og avbryte om det blir for mye. Et helt unikt kodeord må avtales før noe som helst.

Det er også noe man kan bli så opphengt i/avhengig av at det nesten blir umulig og ha et normalt forhold i hverdagen. har vært med på det også, det er slitsomt og skal være slave 24/7!! Mitt nåværende forhold er bra, vi har kun slave/master forhold når det lekes, og ellers ikke. Vi har tatt et gjesterom og gjort om til "lekestue for de voksne" og kun når denne døra låses opp tar han på seg Master rollen og jeg blir da slave. :blunke:

Om du/dere har lyst til og prøve dere, begynn i det små og forsk dere frem. Jeghar holdt på nå i snart 12 år (begynte altfor,altfor tidlig) og det har gradvis blitt hardere. Begynte med myke silkebånd og "tease-whips" og har nå endt opp med kaldt stål... 8)

Ta og sjekk disse linkene:

www.smil-norge.no

www.bondagedirectory.com

Evt, send en PM til meg så kan vi diskutere mer.

PAIN IS THE ULTIMATE FORM OF PLEASURE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er er en av de som liker å bedrive slike handlinger på fritiden..

Jeg tenner på å være den dominerende part. Har hatt fantasier om dette i noen år, men har ikke fått prøvd det ut før jeg traff han jeg er sammen med nå. Ble veldig glad da han fortalte at han følte det slik. Det var jo litt av et sammentreff :D

Har som oftest på meg sexy undertøy (eks:stilige stay-up strømper,bh,lekre sko med stiletthæler..)

Det tenner han enormt, og jeg føler meg som en Gudinne :blunke:

Hvis han er under mitt befal, så skal han gjøre det jeg sier til en hver tid.

Bruker en del pisk,klyper på brystvortene,verbal nedverdigelse,bondage,dildoer osv.

For mange kan jo selvfølgelig dette virke helt fjernt og kinky, men jeg har lært meg å godta at det er slik jeg er og nå ville jeg absolutt IKKE vært det foruten! Den nærhet og trygghet dette gir mellom to mennesker er stor. Jeg er jo fortsatt ganske ny i gamet, men føler jeg er trygg nok på meg selv til å fortsette med dette.Gleder meg til alt vi skal prøve i fremover av diverse rollespill f.eks Streng frøken og uskikkelig gutt osv.

Hvorfor jeg tenner på dette og blir tilfredstillt psykisk på en måte har jeg ingen anelse om. Jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg har fått tildelt denne lille sære legningen. Men jeg må få presisere at mesteparten av tiden har vi "vanlig sex". Dette er absolutt ikke noe som må til for at jeg skal tenne! Elsker å ha sex på den gode gamle måten også. :sjarmor:

Har ikke vært så åpen om dette til bekjente ennå, men jeg er absolutt ikke flau over det, så jeg skal nok fortelle etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte fantasier om at jeg underkaster meg en kvinne. Liker tanken på å få straff osv. Til nå har jeg bare fått prøvd det litt med exen. Hu gjorde det bare for å "være snill" fordi hun visste at jeg tenner på det. Det blir helt feil! Det beste er å treffe en som er trygg på seg selv og vet hva hun vil/ er sikker på sin "legning". En klønete Domina tror jeg ikke er spesielt tennende.

Skulle ønske jeg fant en med samme innstilling som deg en dag Pjuska :blunke:

Anders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...