Gjest Pet Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Hun skriver hovedsaklig noveller - mener hun har kommet med en ny novellesamling for ikke så lenge siden. Kommer ikke på navnet! Noen med omløp her?
Ciara Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Tenker du på kanadiske Alice Munro? Hun skriver fantastiske noveller. Eller Annie Proulx (Brokeback Mountain)?
Gjest Pet Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Tenker du på kanadiske Alice Munro? Hun skriver fantastiske noveller. ← Det er nok henne jeg mener, er ikke 100 % sikker, men ser at hun kom med en bok i fjor, som jeg nå skal bestille. Det er en annen også, som jeg er temmelig sikker på er amerikansk...
Ciara Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Alice Walker, kanskje? Rømlingen som Alice Munro sist kom med, er en helt fantastisk novellesamling.
Gjest Pet Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Alice Walker, kanskje? Rømlingen som Alice Munro sist kom med, er en helt fantastisk novellesamling. ← Nei, det er ikke Alice Walker jeg mener. Tror jeg blander litt her og at det er Alice Munro jeg tenker på. Skal kjøpe Rømlingen, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå