Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har en kamerat som bare er så utrolig snill, og stiller opp mer enn noen andre har gjort for meg. Han har fiksa bilen min mange ganger, og nå skal han komme ned til Sørlandet og kjøre flyttelasset mitt for meg. Siden han er så snill, og gjør så mye, har jeg lyst til å kjøpe en gave til han. Jeg har nå lett etter denne gaven i ukesvis, men klarer ikke å finne ut hva jeg skal kjøpe :forvirret:

Han er singel og har egen leilighet... Jeg vil jo kjøpe noe han blir skikkelig glad for, ikke bare kjøpe noe for å kjøpe noe hvis dere skjønner... Alle forslag mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Landra
Skrevet

Lurt å skrive hvor mye du vil bruke på gaven kanskje?

:)

Gjest Gjesta
Skrevet
Lurt å skrive hvor mye du vil bruke på gaven kanskje?

:)

hm åh... rundt 300-500 kanskje :)

Skrevet

Han er tydeligvis litt opptatt av bil da, eller tar jeg helt feil? Hvis han er det så finn ut av hva som er yndlings merket og modellen og gå til en leke eller -modellbutikk og kjøp en mini versjon! Mange av de er skikkelig fine og de står som regel på en sokkel der det står litt om bilen!

Kjøpte en sånn til en kompis en gang, han har den i stua og har takket meg for den sikkert 20ganger etterpå. Mange blir jo samlere også når de først får en... :)

De koster alt fra 0 til milionær-masse liksom, men de vanlige å kjøpe koster rundt 400-700,-

Bare et forslag! ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Han er tydeligvis litt opptatt av bil da, eller tar jeg helt feil? Hvis han er det så finn ut av hva som er yndlings merket og modellen og gå til en leke eller -modellbutikk og kjøp en mini versjon! Mange av de er skikkelig fine og de står som regel på en sokkel der det står litt om bilen!

Kjøpte en sånn til en kompis en gang, han har den i stua og har takket meg for den sikkert 20ganger etterpå. Mange blir jo samlere også når de først får en... :)

De koster alt fra 0 til milionær-masse liksom, men de vanlige å kjøpe koster rundt 400-700,-

Bare et forslag! ;)

WOW, det hadde vært en bra gave ja!! Han er opptatt av bil... Men da må jeg jo fiske litt for å finne ut hva som er favorittbilen først da. hvor får man kjøpt en sånn da?

Skrevet

Du får kjøpt de billigste på lekebutikkene fortsatt faktisk, og så er det en del butikker der de har sånne byggesett med model-fly og slike ting og der har de også disse minibilene! Har iallefall sett dem! Jeg kjøpte min i utlandet så...men var litt gøy at den jeg kjøpte var nummerert sånn at den har samlerverdi -det er jo litt pluss!

Skrevet

Ellers kan du jo kjøpe noe som både er varig og brukendes. Kjøpe litt av et ordentlig servise eller sølvbestikk foreksempel? Eller et slikeslips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...