Netten Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Lookfantastic har kjempedårlig utvalg på Dermalogica akkurat nå som jeg trenger div. produkter! Noen som har prøvd www.care4yourskin.com ? Evt: Hva gjør jeg mht SN for å få dekket tollutgiftene? Vet at jeg må scanne kvitt. og sende dem den, men hva skal jeg skrive i mailen? "Vær så snill og dekk tollutgiftene mine"? Synes det høres så frekt ut... - endret pga skrivefeil Endret 21. mai 2006 av Netten
Netten Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2006 Det var faktisk veldig billig på care4yourskin! De hadde mange supertilbud på Dermalogica, men så var det dette med den tollen da...
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Kanskje du kan skrive en mail til den siden du linket til? Responstid gir gjerne et overblikk over hva du kan forvente. Ellers ser siden interessant ut.
Netten Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Kanskje du kan skrive en mail til den siden du linket til? Responstid gir gjerne et overblikk over hva du kan forvente. Ellers ser siden interessant ut. ← liker ikke å spørre om sånt jeg. . Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Newt-mod Endret 6. juni 2006 av Newt
Netten Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Nå har jeg sendt en mail til care4yourskin ...... Noen av produktene hadde opptil 35% rabatt, og mye var en god del billigere enn SN! *venter i spenning* Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Newt-mod Endret 6. juni 2006 av Newt
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Kan du si fra her når du får svar på den mailen, Netten? Jeg har sendt mail til LF for å spørre hva som skjer med Dermalogica, jeg er helt avhengig av SSC og lurer på om de bare har problemer med lageret eller om om de holder på å kutte ut produktene. Skal si fra når jeg får svar jeg også .
Netten Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2006 Jeg gir en lyd så fort jeg vet noe! Forhåpentligvis i morgen
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Fikk mail fra LF i dag; de får snart fyllt opp lagrene sine med Dermalogica
Mitzi Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Fikk mail fra LF i dag; de får snart fyllt opp lagrene sine med Dermalogica ← Takk og pris! Jeg begynte å tro at de var på vei til å kutte ut Dermalogica... Phew!
Gjest Barmfager Skrevet 22. mai 2006 #12 Skrevet 22. mai 2006 Fikk mail fra LF i dag; de får snart fyllt opp lagrene sine med Dermalogica ← Jeg fikk også en mail av dem. Kommer snart på lager.
Netten Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Fikk ALDRI svar på den mailen jeg... Kanskje de tror jeg er en spion fra norske tollmyndigheter! Men men, jeg har uansett bestilt fra Care4yourskin, så får jeg bare HÅPE det ikke blir noe toll... Måtte nemlig ha en fuktighetskrem og en maske fra Dermalogica, og kan ikke vente på at LF skal få inn varer (det skjer jo aldri). *venter i enda mer spenning* Endret 6. juni 2006 av Newt
Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2006 #14 Skrevet 28. mai 2006 Gi tilstandsrapport når du har mottatt varene da!
Gjest cira Skrevet 10. juni 2006 #15 Skrevet 10. juni 2006 mn hva skal jeg skrive i malien når jeg sender tilbake kvitteringen til strawberrynet, kan dere si hva dere akkurat ville ha skrevet?
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #16 Skrevet 10. juni 2006 mn hva skal jeg skrive i malien når jeg sender tilbake kvitteringen til strawberrynet, kan dere si hva dere akkurat ville ha skrevet? ← Slikt er det ikke lov å opplyse om i forumet, ifølge reglene her inne.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #17 Skrevet 10. juni 2006 Slikt er det ikke lov å opplyse om i forumet, ifølge reglene her inne. ← Klart det er lov å skrive om slikt, det er jo ikke ulovlig. Det er når en nettbutikk skriver ned prisene det er ulovlig. At SN refunderer våre fortollingsutgifter, det er helt legalt.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #18 Skrevet 10. juni 2006 Klart det er lov å skrive om slikt, det er jo ikke ulovlig. Det er når en nettbutikk skriver ned prisene det er ulovlig. At SN refunderer våre fortollingsutgifter, det er helt legalt. ← Sorry, jeg var litt kjapp i vendingen her. Men hvis du søker i forumet finner du nok konkrete eksempler på hva folk har skrevet. Selv har jeg aldri bestilt for over 200 kroner derfra, fordi jeg er for lat til å styre med refundering.
ZINA Skrevet 12. juni 2006 #19 Skrevet 12. juni 2006 Hei Netten, Lurer på om du har fått dprodukter som du har bestilt Dermalogca hos care 4 you. Skal på ferie om 2 uker og trenger både peeling og maske, men vil helst slippe å bestille fra Strawberrnett fordi jeg har allerede bestilt noen varer fra dem for over 2 uker siden som jeg ikke har mottatt ennå. Får man kjøpt Dermalogica på Tax-free? Finnes det andre internett butikker som selger den? Takker på forhånd for svar
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #20 Skrevet 12. juni 2006 Hvordan fungerer lookfantastic ift toll? Er de dyre på sending? Får man varene raskt? Mange spørsmål her. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå