Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hun hadde bursdag i mars og jeg gav et flott halskjede til kr 1000 + en fin skinnjakke (til ca 700). Så det var med andre ord en veldig dyr pressang siden vi ikke har vært så lenge sammen, cirka 5 mnd. Hun har brukt jakke meget mye. Hun ble veldig fornøyd med gavene og brukte halskjedet mye før, men nå den siste måneden har hun ikke brukt det. Det er ikke noe galt i forholdet vårt, alt er som før, men kanskje litt mye stress siden eksamen osv nå i det siste. Men hvorfor bruker hun ikke dette lenger? Jeg gidder ikke nevne det til hun siden hun kanskje føler det som en tvang å gå med det da? Jeg fikk også et kjede av hun og jeg har alltid hatt det på meg hver dag (januar) siden. Men nå er jeg gutt og har bare dette kjedet.. Hun har imidlertid flere kjeder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Og man sier at jenter overanalyserer og legger betydning i ting som ikke har noen betydning? Når jeg leser hva du skriver, får jeg en følelse av at du har altfor mye tid til å tenke og analysere, og at du er inne på et spor det umulig kan være fruktbart å fortsette på.

Hvorfor hun ikke bruker kjedet, vet bare hun? Kanskje hun rett og slett liker forandring?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Da har hun vel bare lyst til å ha på seg et annet et, da? Nå må ikke du begynne å overanalysere og krisemaksimere som ei jente her ;)

Vi liker å bytte på litt hva vi har på oss, vi, serru. Det er neppe noe verre enn det.

Skrevet
Hun har imidlertid flere kjeder.

Selv om hun har fått et fint kjede av deg vil hun sikkert også gjerne bruke de andre kjedene hun har.

Jeg har en del smykker, og hvis jeg får et smykke f.eks. i gave bruker jeg det hver dag - i en periode. Når det har gått en stund vil jeg gjerne begynne også å bruke de andre smykkene igjen.

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje hun syns det er stygt og ville være snill med deg i starten men fant ut at nok er nok?

Da jeg hadde kjæreste fikk jeg en ring til jul. Brukte den masse først, men så gikk jeg lei. Trenger ikke ha noe med personen å gjøre vet du :)

Skrevet

Hun vil sikkert bare bruke et av de andre smykkene hun har vel. Jeg har fått noen smykker fra min kjære, men jeg bruker de da ikke hele tiden.

Jeg vil også bruke noen av de andre smykkene jeg har, så enkelt er det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker periodevis smykker, andre perioder glemmer jeg å ta på meg smykker og kan gå uten lenge. Men jeg liker å variere smykkene mine. Det har ikke noe med at jeg liker personene jeg har fått de av mindre...

Er det derimot en forlovelsesring/giftering, så hadde jo saken selvfølgelig vært en annen :)

Gjest King James
Skrevet

Jeg kan virkelig ikke se noe problem i dette. Hva venter du at hun skal gå i det helle tiden. Slike ting er ikke noe og bry seg om.

Gjest Gjest
Skrevet

KUN diamanten jeg aldri tar av. Resten bytter jeg på med antrekk eller humør. ;)

Skrevet

Forventer du at hun skal bruke skinnjakka hun fikk av deg hele tiden?

Gjest gjest1
Skrevet

Fikk kjede til bursdagen min av min kjære jeg også, men jeg bruker det da ikke hele tiden. For eksempel er det ikke noe behagelig å sove med kjede rundt halsen, og i tillegg kan jeg ikke bruke kjeder på jobben pga hygiene. Dessuten passer det ikke til ALT.

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, dette er nok et sikkert tegn på at noe er galt, selv om det ellers virker som om alt er superfint mellom dere. :ironi:

Hun ble vel lei av å gå med samme kjede hver dag da? Hun syns ikke det er så fint? Hun syns det er så fint at hun vil spare det til spesielle anledninger? For mange av venniinnene hennes har samme kjede så hun syns det blir teit å gå med det? Hun har fått et nytt kjede hun vil bruke? osv osv.

Gjest Jalileh
Skrevet

Hva så? Hvis jeg skulle ha gått rundt med alle halskjedene min eks ga meg hele tiden hadde jeg fått nakkesleng til slutt.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Nå må du lære deg å ta det litt med ro, trådstarter. Du er klar over at disse bekymringene dine kommer til å bli en selvoppfyllende profeti hvis du ikke slutter å bekymre deg for ALT? (Ja, jeg kjenner igjen trådene dine nå).

Skrevet

Måtte faktisk trekke litt på smilebåndet, her... ;)

Det trenger ABSOLUTT IKKE å bety noe at hun ikke har gått med kjedet på en stund... Slik er vi jenter...! Liker å matche, og liker forandring :)

Hadde det vært noe problem hadde hun DEFINITIVT ikke sagt det på DEN måten...! :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sluttet å bruke halskjede da jeg begynte å trene push-ups var så irriterende at det slo i bakken ;)

kan være mange grunner til at hun ikke bruker smykket, men sannsynligvis har det ingenting med deg å gjøre.

ikke alltid det er praktisk å bruke smykker, og dette må hun få finne ut av selv!

Gjest Gjest
Skrevet

Er du den samme fyren som hadde overangst over forholdet deres pga at hun var midt i eksamen og ikke orket å være så mye med deg for tiden, og ikke orket å sende natta melding? Synes du bør roe deg ned og ikke stresse så mye. Jeg hadde blitt sprø om jeg hadde en type som deg...

Skrevet
Er du den samme fyren som hadde overangst over forholdet deres pga at hun var midt i eksamen og ikke orket å være så mye med deg for tiden, og ikke orket å sende natta melding? Synes du bør roe deg ned og ikke stresse så mye. Jeg hadde blitt sprø om jeg hadde en type som deg...

Enig. Du må ikke tenke og analysere så mye, prøv å slappe av litt og finn på ting sammen med kamerater. Det virker som om du er helt besatt!

Skrevet

Ikke tenk noe over dette du, hun må få lov til å gå med andre ting eller ha en smykkepause hvis hun har lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...