Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å bestille meg en pakke fra Lookfantastic som koster cirka 40 dollar. Skriver de automatisk ned prisen så jeg slipper toll og moms? Kan jeg stole på at jeg helt sikkert slipper å betale ekstra? På forhånd takk for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Pund mener du vel? ;)

Uansett, ja LF skriver ned prisen. Har aldri hørt om noen som har måtte tolle for varer kjøpt derfra. Har kjøpt for over 200,- derfra flere ganger og de har alltid skrevet ned en lavere sum enn reelt.

Skrevet

Jeg har faktisk hørt om en som ikke fikk skrevet ned verdien, men den ble ikke stoppet i tollen, så jeg mistenker henne litt for å ha sett feil. Alle mine (rundt 10, totalt) har blitt skrevet ned.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det som skjedde meg en gang, var at de hadde skrevet ned prisen, men ikke nok, så jeg endte opp med å betale moms på 210 NOK (eller noe sånt). Og jeg kjøpte kun ett produkt...

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

men hysj, dette er jo ikke lov, så nå blir du snart slettet! :murvegg:

men ja, de bruker å skrive ned verdien. jeg har bestilt derfra i over 3 år og har vel aldri bestilt for UNDER 200 NOK, men heller aldri blitt stoppet i tollen. :)

Endret av Fruktfat
Gjest Gjest
Skrevet
:ironi: Har måtte fortolle alle pakker fra strawberrynet og lookfantastic, det står pris i NOK på pakken som tilsvarer det du har bestilt for...
Gjest Fruktfat
Skrevet
:ironi: Har måtte fortolle alle pakker fra strawberrynet og lookfantastic, det står pris i NOK på pakken som tilsvarer det du har bestilt for...

det har jeg aldri opplevd på look fantastic, der står prisen i pund, og aldri det jeg har betalt.

på pakkene fra strawberrynet står den korrekte prisen i NOK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...