Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite problem i heimen, jeg vil så gjerne ta av noen kilo og prøver hele tiden å legge om på kostholdet, men så er det slik at sambo burde hatt noen ekstra kilo på kroppen. Hvordan få dette til uten å måtte hele tiden lage to retter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Hei

http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=120&a=377

På denne linken er det masse bra om kosthold, både for de som skal ned i vekt og opp i vekt. Angående din samboer; man trenger ikke spise MASSE mat for å gå opp i vekt, men man bør trene og spise RIKTIG. Det er mange tips på disse sidene. Mange fine oppskrifter og som er bra for dere begge! :) Det kan være at dere ikke trenger å spise så ulikt.

Gjest gjest1
Skrevet

Selv om dere har det samme, kan dere spise ulike mengder av de forskjellige "ingrediensene" middagen består av. Du kan passe på å fylle halve tallerkenen med salat, mens han kan spise mer av det andre. Du bør unngå for mye fet saus.

Gjest camillo
Skrevet

Jeg ville satset på mye proteiner for begge to, mens han kan forsyne seg mer av karbohydratene enn deg?

Gjest gjest1
Skrevet

Også bør han trene - fett er verken sunt eller vakkert.

Min eldste sønn har gått fra fyrstikkmann til undertøymodell på to år med variert treningsprogram og spesialtilpasset kosthold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...