Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Noen her som kan hjelpe meg litt og svare på noen spørsmål...? Om man søker om sosialstøtte i en kommune....Kan et trygdekontor i nabokommunen se dette da? Spør fordi en i familien jobber på trygdekontoret i nabokommunen min, og jeg vil ikke at hun skal vite at jeg har måttet søkt sosialstøtte..
liv Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Sansynligvis ikke men det er noen kommuner som har felleskontor. Om de ikke har det så vil din tante sansynligvis ikke ha mulighet til å se det. De bruker oftest forskjellige programmer også.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Sansynligvis ikke men det er noen kommuner som har felleskontor. Om de ikke har det så vil din tante sansynligvis ikke ha mulighet til å se det. De bruker oftest forskjellige programmer også. ← Okey, det er bra. Det er ikke felleskontor. Takk for svar
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Enn så lenge skal man ikke kunne se det. Så fremt det ikke er ført inn noen forsøksordninger i visse kommuner i samband med NAV-reformen, som jeg ikke vet om. Trygdekontor er statlig, sosialkontor kommunalt og de har tradisjonelt hatt separate datasystemer. Tror nok ikke du har noe å bekymre deg for i denne sammenheng.
Jellyfish Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Ulike datasystemer og strenge regler om taushetsplikt seg i mellom så vidt jeg vet. Dette i hvertfall inntil NAV-reformen er en realitet om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå