Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Hei. Har en litt kjedelig situasjon med hun jeg er sammen med. Hver gang det oppstår problemer, uenigheter osv mellom oss vil hun aldri snakke om det. Det som skjer er at hun heller blir sur på meg, uten at hun forteller meg hvorfor. En annen ting som plager meg er at hun ikke gidder å være med meg pga. at hun ikke trenger å være med meg hele tiden. Er det ikke normalt når man er kjærester at man tilbringer mye tid sammen? Når hun spør meg om noe, føler jeg at hun blir sur hvis jeg ikke vil svare, men hvis jeg spør henne om noe, kan hun bestemme helt selv om hun vil svare eller ikke, og bryr seg ikke om at jeg altid må svare. Er dette normalt? Hun sier at hun skal slutte med det, men hun gjør det aldri. Er det noen her inne som kan hjelpe meg med råd om hva jeg skal gjøre? Er så redd for å gjøre henne sur. Har prøvd å snakke med henne om det, og hun sier at hun skal prøve å slutte men det skjer aldri. Takker for alle svar.
tobo Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Hun høres ut som en liten tyrann. Har ellers ikke så mye vettugt å komme med.
Gjest Piper Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Jeg syns det har gått for langt, når du må "gå stille i dørene", for å ikke gjøre henne sur. Hadde ikke orket å leve under slike forhold, og det virker jo ikek som om hun er villig til å gjøre noe med det. Kanskje hun rett og slett er vant til å ha full kontroll, og dette er hennes måte å få det på. Men la henne ikke få den. Blir hun sur, så la henne sure. Hunv elger selv om hun vil sure, og den dagen du blir likegyldig til at hun blir sur vil hun kanskje reagere.
NinjaTurtle Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Gjør henne sur på faenskap. Tyranniser henne litt på moro skyld, oppfør deg som en drittsekk. Da finner du ut hva du selv er redd for, og hvor forholdet deres står hen. Take control.
Pilar Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Sett deg ned og fortell henne at du ikke orker å leve med at hun bare blir sur uten å fortelle hvorfor, og at du må gå på tå for å unngå å gjøre henne sur. Slik oppførsel er temmelig umoden - furting kalles det.
Gjest splæsj Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er ganske selvstendig/sær/eneboer <---sett inn det som passer Jeg liker ikke å være sammen med ev. kjæreste "hele tiden" Enten det er venner på besøk langveisfra, kjæreste eller annet besøk, merker jeg raskt at personen går meg på nervene om vi befinner oss sammen mer enn et par dager, hvis jeg ikke får lufterom eller space. Det betyr ikke nødvengivis at personen gjør noe galt, bare at h*ns blotte eksistens/nærvær irriterer meg. Det er sikkert flere som meg. Om dama di er slik vet jeg ikke, men det kan jo være.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Å ikke svare er en hersketeknikk. Jeg hadde ikke orket å være i et slikt forhold. Du blir usynliggjort. Det kan hende at hun har det fra foreldrehjemmet, men det er ingen unnskyldning og det hjelper ikke deg. Hun kan også være maktsyk. Men du sier at du selv ikke svarer noen ganger, så hva mente du med det? Tar du en form for hevn eller er det ikke alltid det passer å svare?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 Du har sett hennes sanne jeg, dette er herske teknikk som dreier seg om manipulering ved bruk av følelser. Det blir neppe bedre, be henne dra til helvete, det er nok der hun hører hjemme. Se etter en jente som kan gi litt av seg selv, som ikke bare krever og manipulerer. For hvem vil vel ha ei sur, missfornøyd manipulerende tispe som bekymrer mer en hun gleder?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Var i samme situasjon som deg. Skrev et innlegg om dette i "hva er normal krangling".Mer om den situasjonen kan du lese der. Om man ikke kan snakke med den andre parten , er dette veldig frustrerende. Skjønner deg veldig godt! Håper det ordner seg
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #10 Skrevet 3. juni 2006 Javel ja...så eg e en liden tyrann ogvant t å ha kontroll. Eg e vistnåkk temmelig umoden og. Denne likte eg og: " For hvem vil vel ha ei sur, missfornøyd manipulerende tispe som bekymrer mer en hun gleder?" Sånn t info: e faen sje vandt m å ha kontroll, eg e sje en jevla tyrann åg eg e jaffal sje manipuleranes. Så t dåkkår så sje vett noge åm meg: DRA DÅKK T HELVETTE!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå