Gjest gjest2006 Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Hei alle sammen, Ettersom jeg og typen ikke bor under samme tak(vært sammen i 4mnd) sender vi hverandre ofte kose-mld hvor vi pirrer hverandre osv. Igår kveld holdt vi på med det samme, og plutselig nevner han om en fantasi han har med ønske om å bli elsket av to kvinner. Jeg tok det veldig ille opp. Synes det rett og slett var sårende sagt. Jeg har siden ikke pratet med han. Blåser jeg opp en liten bagatell, eller er det riktig av meg å bli sur på han.
Gjest Very Victoria Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes nok at du overreagerer. Å fantasere er naturlig, å sette fantasiene ut i livet er noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Elsket av, eller ha sex med? Første utgaven hadde jeg steilet av, mens andre utgaven er under stadig fantasering her. (Men jeg er bifil, og TROR det var jeg som først brakte det på bane, og det etter ca et års samboerskap, og jeg ga KLART utrykk for at det er en fantasi, og ikke et behov jeg har) Men å bli sur og såret synes jeg er litt snodig, hadde heller trodd jeg kunne blitt sjalu eller følt meg truet om det ble nevnt på “feil” måte.
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Synes du skal ta det som en tillitserklæring, jeg, at han forteller deg om fantasiene sine etter bare fire måneder!
Leo Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har lyst til å svare "Ja, og så?" og det tror jeg jammen jeg gjør! Det er helt normalt!
Pilar Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Det er helt normalt å ha slike fantasier. Men, det som ofte er lurt er å holde dem for seg selv, slik at man slipper at kjæresten reagerer slik som du. Du har sikkert noen fantasier selv også.
Gjest 1111 Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 Det er helt normalt, og bit deg i merke at det er snakk om en fantasi og. Altså noe han fantaserer om, men ikke har planer om å sette ut i live. Ikke ta det ille opp, selv om jeg vet at jeg har gjort det før jeg og. Da var jeg derimot betraktelig yngre og ble mye fortere sjalu enn jeg gjør nå.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Ifølge orakelet sexy cat er det nok Carola han ønsker å få med i bingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå