monja Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Er det noen som har prøvd å framkalle bilder fra Elkjøp? Hvordan ble resultatet?
monja Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2006 Det var det jeg håpet på. Da går det inn en bestilling på 700 bilder i morgen
Smørblomsten Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Det var det jeg håpet på. Da går det inn en bestilling på 700 bilder i morgen ← Woow! Ja jeg bestilte 250 bilder første gang, og igår bestilte jeg ca 200 til Det er jo SÅÅ billig. Og de bruker faktisk Kodak GOLD-papir! Eneste ting jeg savnet var info om når bildene ligger i butikken til avhenting (det valgte jeg nemlig), men det får du altså en MAIL om! Så når mailen er kommet, så ligger bildene i butikken om du har valgt det
monja Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2006 Hvor lang tid bruker de sånn ca da? Fra du sender inn bildene til de ligger i butikken mener jeg? Fjerner de røde øyne forresten?
loffen Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Jeg snakket med noen i dag som fortalte at de brukte El-kjøp til fremkalling, og de var i alle fall kjempefornøyde! Jeg prøver nok selv også neste gang. ( Håper de har rett da.)
Smørblomsten Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Hvor lang tid bruker de sånn ca da? Fra du sender inn bildene til de ligger i butikken mener jeg? Fjerner de røde øyne forresten? ← Jeg har foreløpig bare brukt dem 1 gang, og da bestilte jeg bildene sent en lørdagskveld og fikk hente dem fredagen etter, altså ca 6 dgr til tross for at de ble bestilt lørd-kveld (og sikkert stengt søndag?). Nei, fjerner ikke røde øyne, det må du gjøre på forhånd i f.eks Photoshop eller annet lignende program (Picture It er et enklere program...) Nå bestilte jeg som sagt 2 nye bestillinger igår - har fått mail om at de er ferdig produsert - og nå venter jeg bare på mail om at de ligger i butikken
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Har jeg aldri hørt om. Hva koster det? Er det bare digitale bilder?
loffen Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 Uffda, skulle gjerne sett at de fjernet røde øyne. Hmm.
Smørblomsten Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 Har jeg aldri hørt om. Hva koster det? Er det bare digitale bilder? ← Koster 50 øre pr stk!!! BIIIILLIG! Så at Eurofoto, FotoKnudsen osv ikke snart setter ned sine priser - d fatter jeg ikke! De er jo så dyre i forhold! Digitale ja...
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #11 Skrevet 21. mai 2006 Lurer på hvor lenge Elkjøp kan holde på med slike priser jeg. Det er jo helt klart at de selger til under kostpris, men de tjener det vel gjerne inn igjen på mersalget det skaper. Skal egentlig bli litt spennende å se hva som skjer i den bransjen fremover. Egentlig er jeg ikke så veldig begeistret. Jeg vil at tradisjonelle fotobutikker skal overleve i markedet, en kan få en helt annen service og faglig veiledning der enn på f.eks. Elkjøp eller andre rene nettselskaper. Og denne prisdumpingen bl.a. Elkjøp driver med nå presser de rene fotobutikkene veldig. Det er klart at en gjennomsnittlig kunde heller vil betale 50 øre på Elkjøp enn nærmere 2 kr i en fotobutikk så lenge en får tilfredsstillende kvalitet.
Impala Skrevet 21. mai 2006 #12 Skrevet 21. mai 2006 Jeg kommer også til å prøve Elkjøp neste gang. Syns jeg så at Lefdal også har det samme tilbudet nå? Sist jeg fremkalte bilder så var det på Japan Photo. De hadde tilbud der en kunne fremkalle en hel cd for 199 kr her i april. Så jeg dytta over 800 bilder på den cd'en jeg. Var veldig fornøyd med kvaliteten deres også. Det var billig det
Prada Skrevet 21. mai 2006 #13 Skrevet 21. mai 2006 Lefdal og Elkjøp har det samme tilbudet. Er samme nettløsningen også. Men de to kjedene har samme eier, så det er ikke så rart kanskje at de bruker samme løsningen. Tipper bildene fremkalles samme sted, slik at det bare er å velge den kjeden som er nærmest der du bor. Eneste jeg ikke liker er at de bruker litt vel lang tid på å fremkalle bildene...
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Nå koster det visst 10øre pr bilde. Kampansjen varer kun i noen dager til... Tar det lang tid fra man bestiller og man kan hende de i butikken? Og blir de virklig fine? Kan man få framkalt bilder man har på datan av diverse kjendiser å, så det ser ut som man selv har tatt dem? Ei veninne har lyst til å gjøre det. Men det høres litt dumt ut syns jeg.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 Nå koster det visst 10øre pr bilde. Kampanjen varer kun i noen dager til... Tar det lang tid fra man bestiller og man kan hende de i butikken? Og blir de virklig fine? Kan man få framkalt bilder man har på datan av diverse kjendiser å, så det ser ut som man selv har tatt dem? Ei veninne har lyst til å gjøre det. Men det høres litt dumt ut syns jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 Kan man få framkalt bilder man har på datan av diverse kjendiser å, så det ser ut som man selv har tatt dem? Svar da noen!
Nala Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 700 bilder Dere må ha god plass til fotoalbum i bokhyllene deres Nei, fra spøk til alvor. Jeg bestiller alltid fra Fotoknudsen selv. Liker at man kan oppbevare bildene på server der, i album. Det forstår jeg at man ikke kan hos Elkjøp. Men ei god venninne bruker Elkjøp hele tida. Hun er veldig fornøyd med bildene. Men så laster hun dem i tillegg opp hos Eurofoto for å ha et sted å lagre dem. Selv er jeg for lat til å orke begge deler. Og så er jeg nok litt mer selektiv på hva jeg framkaller enn mange andre i denne tråden
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 700 bilder Dere må ha god plass til fotoalbum i bokhyllene deres Og så er jeg nok litt mer selektiv på hva jeg framkaller enn mange andre i denne tråden 700 bilder koster jo bare 70 kr da. Tror folk fremkaller alt de har av bilder til en slik pris! *Wrææl* Alle ignorerer spørsmålet mitt jo! Kan man få framkalt bilder man har på datan av diverse kjendiser å, så det ser ut som man selv har tatt dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå