Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt her nå. jeg har finnet ut at de serviettene fra comodynes eller hva det nå heter fungerer kjempe fint over hele kroppen. men uansett hva jeg har pføvd får jeg alltid flekker ved håndledda, man må jo vaske hendene godt etter å ha tatt på seg dette greiene her. hvordan kan jeg ungå dette? har prøvd å bare vaske forsiktig... det ser jo ut som jeg har lekt i sandkassa og ikke vasket meg på noen dager... noen som har noen tips?

hva gjør dere? (og hva slags produkt syns dere er best?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også alltid fått flekker ved håndleddene av selvbruning, og har dessverre aldri funnet ut hvordan man unngår det. Men nå har jeg gått over til den selvbrunings-bodylotionen fra L'oreal, og vips - ingen flekker! Jeg er er frelst. ;) Grunnen er vel at det er så lite selvbruning i den, vil jeg tro, men ble ikke stygt etter flere lag heller. :klappe:

Gjest Virvel
Skrevet

Nå bruker jeg krem, da, men slik gjør jeg det: Smører kun utsiden av armene og gnir kremen godt inn der. Når jeg ikke har noe krem igjen i håndflaten gnir jeg med sirkelbevegelser på overgangene slik at fargen (når den kommer) tones ut. Spesielt innsiden av håndleddet er jeg nøye med å ikke få noe krem på, men hvis det skjer lar fargen seg fjerne med vannfast sminkefjerner. Når jeg er ferdig med å smøre hele kroppen vasker jeg hendene godt med såpe, og bruker neglebørsten i håndflatene og mellom fingrene, der fargen har lett for å sette seg. Helt til slutt tar jeg bittelitt krem på en fingertupp og smører håndbaken. Passer da på å ikke vaske hendene igjen på noen timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...