Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et mareritt i natt. Drømte at jeg døde.. Ganske ekkelt, men likevell ikke. Drømte at jeg kom til himmelen. Det var så vakkert og hærlig. Bare litt ekkelt da jeg forstod at jeg døde. Følte meg helt luftløs i noen sekunder.

Kanskje fimen "The Others" gikk litt innpå meg?? Filmen anbefalles foresten.12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi kommer til himmelen da. Jeg lurer i grunnen på hva vi skal i himmelen og gjøre. Sveve om kapp på en rosa sky??! Plukke perler fra perleporten? Flette skjegget til St. Peter? Klatre på stjernene?

Blir vi sultne og tørste tro? Hva spiser vi? Trenger vi og sove? Trenger vi å gå på skole? Må vi bygge hus? Holder det med englefjær, eller må vi ha klær?

Fikk du svar på noe av det da? Vi blir i alle fall overjordiske!!! Alle sammen!! Men hva i alle dager er meningen med det da?12

Skrevet

Det står igrunnen ikke så mye i Bibelen om hvordan det er i himmelen, så jeg lurer også ganske mye på hvordan det blir. Det står forresten at det skal komme en ny jord, det står ikke at vi skal oppover, til himmels altså.... Det som jeg synes høres fint ut er at det ikke skal være noen sorg, ikke gråt, ingen plager, all ondskap skal være borte. Bare det er egentlig vanskelig å tenke seg, for vi er så omgitt av det her på jorda. Men det høres fint ut. Og så skal vi få være sammen med ham som har skapt oss, som elsker oss, og som valgte å død for å redde oss fra å være evig atskilte fra Gud. Jeg bryr meg ikke så hardt om jeg kommer til å hoppe paradis der, synge, eller flette skjegg. Jeg tror det kommer til å bli fint, og jeg gruer meg ikke til å dø, selv om jeg har lyst å være her på jorda i ennå mange år.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sett første del av reisen til "Himmelen" Jeg var veldig nær.

Mye som jeg så som jeg sliter med nå, mye negativt, men positivt og, det forteller jeg ikke mer om!

Skrevet (endret)

Endret av Terry
Skrevet (endret)

Endret av Terry
Gjest sexysadie
Skrevet

Vel biologisk sett er meningen m livet vårt og reformere oss selv...

Skrevet

Fint innlegg Tiit. Jeg gleder meg også...

Smil icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...