Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #1 Del Skrevet 6. desember 2002 Klarte selvfølgelig ikke å dy meg jeg da... Måtte liksom lage fløtekarameller, etter alle oppskriftene i julekalendere. Så nå går jeg å gomler karameller til den store gullmedaljen. NAM NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 6. desember 2002 #2 Del Skrevet 6. desember 2002 ojjj.. det høres godt ut.. du har ikke en god oppskrift og anbefale vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 ojjj.. det høres godt ut.. du har ikke en god oppskrift og anbefale vel? Se på 4. desember på KGs julekalender. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 7. desember 2002 #4 Del Skrevet 7. desember 2002 Der var det jo mange karamell oppskrifter! Hvordan ble konsistensen på de, sånn skikkelig seige? Har tenkt på å gjøre et forsøk selv nå i helgen! Akkurat nå er det serinakaker, sandkaker, berlinerkranser, brune pinner og kromkaker som er på programmet. Har lagd 114 serinakaker og 58 sandkaker hittil i dag.. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 8. desember 2002 #5 Del Skrevet 8. desember 2002 åh.. jeg er visst litt treig - har ikke fått med meg at det er julekalender her ennå hehe.. :oops: Skal sjekke den ut nå.. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå