Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #1 Skrevet 6. desember 2002 Klarte selvfølgelig ikke å dy meg jeg da... Måtte liksom lage fløtekarameller, etter alle oppskriftene i julekalendere. Så nå går jeg å gomler karameller til den store gullmedaljen. NAM NAM
nostalgia Skrevet 6. desember 2002 #2 Skrevet 6. desember 2002 ojjj.. det høres godt ut.. du har ikke en god oppskrift og anbefale vel?
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #3 Skrevet 6. desember 2002 ojjj.. det høres godt ut.. du har ikke en god oppskrift og anbefale vel? Se på 4. desember på KGs julekalender. :D
Gjest Jamila Skrevet 7. desember 2002 #4 Skrevet 7. desember 2002 Der var det jo mange karamell oppskrifter! Hvordan ble konsistensen på de, sånn skikkelig seige? Har tenkt på å gjøre et forsøk selv nå i helgen! Akkurat nå er det serinakaker, sandkaker, berlinerkranser, brune pinner og kromkaker som er på programmet. Har lagd 114 serinakaker og 58 sandkaker hittil i dag.. :-D
nostalgia Skrevet 8. desember 2002 #5 Skrevet 8. desember 2002 åh.. jeg er visst litt treig - har ikke fått med meg at det er julekalender her ennå hehe.. :oops: Skal sjekke den ut nå.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå