Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg var ute og fant meg mokasiner/ballerinasko i dag. I en av skobutikkene jg var sa ekspeditrisen at man sliter unødvendig mye på skinnet dersom man går barbeint i skinnsko. Mange pumps, ballerinasko og mokasiner er det så og si umulig å ha fottøy i uten at dette synes eller gjør skoene klumpete og er ubehagelig. Derfor lurer jeg nå på hva dere gjør? Strømper eller barbeint?

Endret av datajente
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

kommer an på hva jeg føler for den dagen. Av og til med, andre ganger uten. går de i stykker kjøper jeg nye

Gjest Virvel
Skrevet

I ballerinasko/mokasiner bruker jeg tynne nylonsteps. De dekker ikke mer av foten enn det skoene gjør, så de synes ikke.

Skrevet

BRuker tynne nylonsteps jeg og. Har dessuten så lett for å få gnagsår at jeg kan ikke gå uten dem.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker også nylonsteps. Kjempegreit!

Gjest gjesta
Skrevet

Hvor kjøper dere nylonstepsen hen? Finnes det mange ulike typer? Jeg har kjøpt et par på HM, men de synes i ballerinaene min :tristbla:

Skrevet

Jeg også bruker nylonsteps, hvis ikke får jeg bare gnagsår. Jeg tror det finnes flere typer, jeg kjøper mine på Lindex. Jeg har også sett det på Cubus.

Skrevet
Hvor kjøper dere nylonstepsen hen? Finnes det mange ulike typer? Jeg har kjøpt et par på HM, men de synes i ballerinaene min  :tristbla:

Har kjøpt mine på Cubus

Skrevet
Hvor kjøper dere nylonstepsen hen? Finnes det mange ulike typer? Jeg har kjøpt et par på HM, men de synes i ballerinaene min  :tristbla:

Det finnes ulike typer på HM også. De trepakningene er nok litt større enn de andre.

Skrevet

Barbeint! Så får det heller bli litt gnagsår til å begynne med. Skinnsko former seg etter føttene, så etter en kort stund er det som å ha på seg tøfler. Synes dessuten det er det peneste. Steps synes i mine sko. Og så har jeg litt nylonstrømpeangst.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har kjøpt steps både på Cubus, Lindex og H&M.

Det kan forresten være fint med sånne pyntesokker også, men det kommer an på resten av antrekket. Jeg hadde noen hvite ballerinasko for et par år siden som jeg brukte mye sammen med et hvitt skjørt og topp, også hadde jeg tynne rosa sokker og rosa smykker, det var fint. :icon_smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...