Gjest Hannah Skrevet 6. desember 2002 #1 Skrevet 6. desember 2002 Lurte paa om noen vet hvor jeg kan finne forslag til bryllups program. Var ikke klar over at det var vanlig i Norge (her jeg sitter i New York City og planlegger mitt bryllup i Oslo om knappe 3 uker) for vi fikk e-mail fra presten. Saa om noen vet om noen linker eller vet hvor det finnes forslag hadde jeg vaert veldig glad.
HMSP Skrevet 6. desember 2002 #2 Skrevet 6. desember 2002 Hei! Jeg går utfra at du tenker på kirkeprogram siden det var presten som spurte. Her er en fin side fra orkdalsmenigheten som jeg vet mange her bruker. På den linken finner du standard programmet. Du kan gjerne få en kopi av det jeg brukte, men send meg da en pm eller mail med adressen din. Bildet på nettet er ikke bra nok til å lese av. Ellers kan du se direkte under bryllup på kvinneguiden (ikke diskusjonsforumet) - HER Her er en annen diskusjon om temaet: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...eprogram#127197 Lykke til!
gummis Skrevet 8. desember 2002 #3 Skrevet 8. desember 2002 Hannah, så morsomt at det er flere av oss i NYC (selvom jeg bor i suburbia... Bergen county). Jeg kan også sende utkast til bryllupsprogrammet vårt - det var veldig enkelt og innerholder noe som så: Brudens inngang (hvilken marsj som ble spilt) Salme 1 Lesing fra bibelen Velsingnelsen Ektenskapsinngåelse Salme 2 Prestens tale til brudeparet Brudeparets utgang Sterkt å planlegge alt herfra! Vi giftet oss i London - men bodde der da. Men, når kirke og sted å spise er i boks - så er det meste i boks =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå