Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skulle til byn i dag for å kjøpe noen bher, noe som var virkelig nødvendig :forvirret::ler:

Spurte også etter noen strømpebukser av god kvalitet, noe som endte med at damen i butikken fikk meg til å kjøpe to strømpeholdere og noen par strømper i stedet. I følge henne var de "på vei inn igjen."

Jeg har aldri eid en sånn en før, men vet jo at mannebeina synes det er kult. Skal teste en av de til uken.

Jeg trodde vel egentlig at strømpeholdere ble brukt til bryllup og andre litt "spesielle anledninger."

Eller er det jeg som er uvitende.

Berit

Skrevet

Strømper og strømpeholdere er fint under vide kjoler og skjørt, men under mer ettersittende varianter av bukser og skjørt, synes de jo! Absolutt ikke pent og dessuten ubehagelig!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Strømper og strømpeholdere er fint under vide kjoler og skjørt, men under mer ettersittende varianter av bukser og skjørt, synes de jo! Absolutt ikke pent og dessuten ubehagelig!

Enig, strømper og strømpebukser er til forskjellig formål.

Personlig kan jeg ikke bruke strømper så mye som jeg ønsker nettopp fordi jeg trenger å dekke meg mer til for å unngå urinveisinfeksjoner.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Synes ikke noe særlig om denslags etter min første "offisielle opptreden" på en scene foran 1200 høytidsstemte mennesker. "Pop" sa det på ene benet i det jeg gikk opp trappa til scena. "Pop" sa det på andre benet i det jeg gikk fram til mikrofonen. Har aldri vært så glad for å ha lang kjole i hele mitt liv...

Gjest gjesta
Skrevet
Synes ikke noe særlig om denslags etter min første "offisielle opptreden" på en scene foran 1200 høytidsstemte mennesker. "Pop" sa det på ene benet i det jeg gikk opp trappa til scena. "Pop" sa det på andre benet i det jeg gikk fram til mikrofonen. Har aldri vært så glad for å ha lang kjole i hele mitt liv...

:ler:

Har noen tilsvarende erfaringer. Bruker nå strømpeholdere kun en sjelden gang for å glede min kjære ;) Men bruker mye stay-ups.

Gjest Gjest
Skrevet

:ler: Ja det er min erfaring også. De holder kjempedårlig!! :(

Jeg bruker det bare når jeg skal pynte meg litt for kjæresten i senga ;)

Skrevet

Bruker strømper oftere en strømpebukser, enten det er stayups eller med strømpeholder. Syns det er mye enklere, mye penere og mye mer behagelig. Men jeg ennå til gode å finne en ordentlig strømpeholder på en butikk i Norge som kosta mindre enn 1500kr, så jeg bestiller herfra.

Føler meg i grunn mer attraktiv med strømper også. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også har (etter tips er på KG :) ) funnet frem til den råbra engelske nettsiden, og har bestilt flere strømpeholdere her + en rekke lekre strømper. Alt til en hyggelig pris. Er i jobb der jeg bruker strømper nesten daglig, og merker at jeg oftere og oftere velger bort strømpebukser. Strømpebukser er egentlig ganske ubehagelige. Er generelt litt enig med det Knurr skriver. Jeg får også litt mer "attititude" med lekkert undertøy inkl strømper. Og når jeg vet at jeg i dagen skal i møter etc, velger jeg derfor gj strømper med holder, evt stayups. Også under bukser.

Den nettsiden som jeg har bestilt fra og nevnt ovenfor, har forresten et utrolig bra utvalg, også med tanke på kvalitet, denier og fargenyanser.

Hedda!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en liggende i skuffen. Den ble brukt da jeg gifta meg. Foretrekker strømpebukser. Men jeg ser at datteren min har kjøpt seg et sett på HM med strømper til.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det hender. Men brukar helst stayups. Føler meg fin i litt kult undertøy og ved spesielle anledningar likar eg godt å pynte meg frå innarst til ytterst. Då likar eg godt hoftehaldar og kvalitetsstrømper.

Har også eit par stk av den meir "horete" typen ;) Dei kjem på om eg skal nedlegge mannebeinet på skikkeleg!!

Sognataus

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg liker godt stay-ups, men "limet" holder jo ikke så lenge..

Har strømpeholder, men hvor får man kjøpt strømper til?? må vel være med hull eller noe til hempene.

Gjest Gjest
Skrevet

Har strømpeholder, men hvor får man kjøpt strømper til?? må vel være med hull eller noe til hempene.

Dei sel strømper bl a på Lindex, HM og Cubus. Eg har kjøpt 3 for prisen av 2 på Lindex i det siste, men då mest stayups. Dessutan er dei link lenger oppe i tråden som eg no har lagt inn ei bestilling frå.

Det er ikke hol i strømpene til hempene. Dersom hempene er av bra kvalitet, gir dei nok feste..!

Sognataus

Gjest Gjest
Skrevet

Ok - da har jeg "debutert" i strømpeholderen jeg kjøpte. Litt rart, litt nervøs for at hempene skulle glippe, men egentlig ganske ok. Faktisk deilig å slippe den litt tette følelsen av strømpebuksa rundt livet.

Berit

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er helt supert at kvinner forsøker hofteholder, men jeg er vel egentlig inhabil da jeg er en mann. :briller: Kona bruker av og til hofteholder og vanlige strømper, men vanligvis bruker hun stay-ups.

Har handlet endel til kona fra http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm og er meget fornøyd med servicen og kvaliteten. I tillegg har de diskusjonsforum, der de f.eks diskuterer kvaliteten på hofteholdere og lignende.

Har også handlet fra http://www.touchable.co.uk/, og også de har meget god kvalitet på det de selger, men de er litt dyrere, og servicen er ikke like god.

Det viktigste når dere kjøper hofteholder er at dere kjøper en med metall-hemper, og ikke plast, da disse kan løsne (de er ment barefor "senge-bruk"). i tillegg bør dere bruke vanlige strømper og ikke stay-ups. Det skal heller ikke lages noe hull i strømpene for hempene fra holderen.

Lykke til.

Gjest StoreSky
Skrevet

*forvirret* har ikke strømper hemper til strømpeholderen..? skal man feste holderen...hvor som helst på strømpene da..?? hmm, ryker ikke stoffet da?

Gjest LilSweetie
Skrevet

Neida, det går bra. Problemet er at hvis man kjøper strømpeholdere som ikke er av så god kvalitet (som jeg har gjort...) løsner de lett...

Gjest Gjest
Skrevet
*forvirret* har ikke strømper hemper til strømpeholderen..? skal man feste holderen...hvor som helst på strømpene da..?? hmm, ryker ikke stoffet da?

Ikke noe problem - hempene er sånn konstruert at de klemmer sammen strømpekanten.. Stoffet ryker ikke. Enten er det en forsterket strømpekant eller blonder hvor hempen festes. ;)

IdaCra

Gjest StoreSky
Skrevet

Aha! nå er jeg med! *løper og kjøper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...