Netten Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Leppene mine er ganske tørre og "flasser" lett. Og da MÅ jo jeg plukke av disse små hudflakene som løsner (JA, det hørtes ganske disgusting ut ). Jeg trenger altså tips til produkter som gjør leppene mine myke, jevne og fuktige! - uten farge altså... For der har jeg Elisabeth Arden sin Eight Hour Protectant Stick som jeg bruker som leppestift når jeg skal ut. Endret 20. mai 2006 av Netten
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Jeg gjorde som Celina midelfart - kjøpte brystvortekrem på apoteket - funker som fy!
Netten Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2006 Jeg gjorde som Celina midelfart - kjøpte brystvortekrem på apoteket - funker som fy! ← Seriøst? Bruker du den som en vanlig lypsyl da eller? Er det en stor tube, eller liten og diskré?
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 I sånne tørre perioder pleier jeg å kjøre på med leppomade rett før leggetid. Synes leppene blir mye bedre allerede neste dag. Synes for øvrig Decleor sin stift er ganske god (kjøper på SN), samt et par av merkene som selges på helsekosten. Husker ikke hva de heter...
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Seriøst? Bruker du den som en vanlig lypsyl da eller? Er det en stor tube, eller liten og diskré? ← Mine lepper var silkemye etter bsre en dag. Er en liten tube, koster mellom førti og seksti kroner et sted. På størrelse med en lip gloss, men smalere
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Mine lepper var silkemye etter bsre en dag. Er en liten tube, koster mellom førti og seksti kroner et sted. På størrelse med en lip gloss, men smalere ← Hva heter den
Netten Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2006 Synes for øvrig Decleor sin stift er ganske god (kjøper på SN), samt et par av merkene som selges på helsekosten. Husker ikke hva de heter... ← Vet du hva den til Decleor heter? Finner den ikke på SN... PureLan 100 ← Hmm....tror jeg må teste den ut! Smører du deg kun én gang for dagen da eller?
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Vet du hva den til Decleor heter? Finner den ikke på SN... Hmm....tror jeg må teste den ut! Smører du deg kun én gang for dagen da eller? ← Den sitter lenge, men lengre om natten, smører på når jeg legger meg, og da er det like mye der om morgenen. Dersom man snakker, spiser og drikker viskes den naturlig nok bort.
Netten Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Endret da linket ikke funket Endret 20. mai 2006 av Netten
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #13 Skrevet 20. mai 2006 Den mørkeblå Blistexen, MedCare tror jeg den heter, er fantastisk. Smører på et tjukt lag på kvelden om det trengs, og ellers er den god å bruke alene eller for å gi ekstra skinn til leppestiften på dagtid. Har prøvd mange leppepomader, men Blistex (og Savex) er og blir vinneren.
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #14 Skrevet 20. mai 2006 Fant den heller ikke på SN nå. Kanskje de er utsolgt? Håper inderlig den kommer inn igjen Husker beklagligvis ikke hva den heter. Men den ligner på en leppestift, og har et hvitt etui. Ganske lik Elisabeth Ardens Eight Hour Lipcare Stick, utseendemessig egentlig. Men jeg synes denne fra Decleor er mye bedre! Tror for øvrig Decleor kun har denne ene i stiftform.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #15 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes Everon-stiften til Weleda er det beste som finnes. Nå kan jeg faktisk forlate huset uten å ha med en leppepomade, noe som var utenkelig før, da jeg var totalt avhengig.
Netten Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #16 Skrevet 20. mai 2006 Jeg synes Everon-stiften til Weleda er det beste som finnes. Nå kan jeg faktisk forlate huset uten å ha med en leppepomade, noe som var utenkelig før, da jeg var totalt avhengig. ← Hvor får man tak i den hen?
Krista83 Skrevet 20. mai 2006 #18 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har brukt en Elisabeth Arden lipsyl som jeg var veldig fornøyd med, måtte kaste den i går da den var tom. Tror jeg må lete meg frem en ny... Ellers så er jo det "egget" fra oriflame bra.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2006 #19 Skrevet 20. mai 2006 Hvor får man tak i den hen? ← Weleda får du på helsekostbutikk, den koster litt over 50 kroner. Hvis du har prøvd den, går du aldri tilbake til vanlige leppepomader. Jeg var ekstremt avhengig før, men nå har jeg fått et normalt forhold til leppepomader. Har brukt denne i ca. 1.5 år. Anbefales på det aller varmeste! Og jeg er ikke den eneste tilhengeren her inne.
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #20 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Synes også Weleda sin er ganske god! Det er en av de to fra helsekosten jeg nevnte i sted Endret 20. mai 2006 av Sprilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå